۰
plusresetminus

بهرام پارسایی: سوال از وزرای دادگستری،اطلاعات و کشور در دستور کار اعضا قرار می گیرد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۷
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون از طرح سوال از وزرای کشور، دادگستری و اطلاعات برای پیگیری علت لغو سخنرانی نایب رییس مجلس خبر داد.
بهرام پارسایی: سوال از وزرای دادگستری،اطلاعات و کشور در دستور کار اعضا قرار می گیرد
به گزارش حافظ نیوز،بهرام پارسایی گفت: شورای مرکزی فراکسیون امید با توجه به اهمیت لغو سخنرانی نایب رییس مجلس که به کرات و در موارد مشابه تکرار شده است، تشکیل جلسه داد.
نماینده مردم شیراز افزود: در جلسه صبح امروز کمیته سیاسی فراکسیون، اطلاعات گردآوری شده را ارائه و آقای مطهری نیز با حضور در این جلسه درباره کلیات ماجرا و  پلمب مکان سخنرانی توسط دادستانی مشهد اظهاراتی را بیان کرد و اعضای فراکسیون نیز به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.
پارسایی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد اعضای فراکسیون  در جلسه علنی امروز مجلس در قالب نطق و تذکر نسبت به لغو سخنرانی آقای مطهری در مشهد موضع‌گیری کنند.
سخنگوی فراکسیون امید افزود: همچنین مقرر شد طرح سوال از وزرای دادگستری، اطلاعات و کشور در دستور کار اعضا قرار گیرد البته بیانیه‌ای در این خصوص نیز صادر خواهد شود که این بیانیه منحصر به فراکسیون نخواهد بود و در صورتی که به حد نصاب برسد، در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.
سخنگوی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی گفت که طرح شکایت  از خاطیان (دادستان یا تیم‌های اجرایی) در کمیسیون اصل 90 از دیگر اقدامات اعضای فراکسیون خواهد بود.
کد مطلب : ۱۵۷۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما