۰
plusresetminus
امید مهدی‌نژاد؛

عینستاغرام

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۰
عینستاغرام
به گزارش حافظ نیوز
تصادفی
رییس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: انطباق زمان توزیع سهام عدالت با انتخابات ریاست جمهوری 96 تصادفی است. یک کارشناس تصادفات که با خبرنگار ما صحبت می‌کرد و در حین صحبت چندبار سرش را تکان داد با تأیید اظهارات سازمان خصوصی‌سازی، افزود: تصادف به معنای مقابل و روبه‌رو شدن بدون قصد و اراده است و وقتی قصد و اراده‌ای وجود نداشته باشد تصادف رخ می‌دهد و از آنجا که دولت در قضیه سهام عدالت اساساً و از همان اول قصد و اراده‌ای نداشته و این قضیه مانند سایر قضایا میراث دولت قبل است، همان که اول گفتم درست است. این کارشناس تصادفات پس از اظهارات فوق، ضمن خیرگی به افق، مشغول تاملات گوناگون شد.
همسویی
یک منبع آگاه همسو گفت: صدور مجوز هیات وزیران برای توزیع پیاز و علی‌الخصوص سیب‌زمینی در میان محرومان کلاً تصادفی است. این منبع آگاه که تلاش داشت نامش را فاش کند، ضمن آنکه گفت: توزیع پیاز و مخصوصاً سیب‌زمینی در میان محرومان کلاً کار پسندیده‌ای نیست، کما اینکه آن مرد که رفته است پسندیده نبود، افزود: توزیع پیاز و مخصوصاً سیب‌زمینی در میان محرومان البته کار ناپسندی هم نیست، کما اینکه قرار است انجام بشود. این منبع آگاه همسو نیز پس از اظهارات خود، به افق خیره شد.
شما بده
یک منبع آگاه گفت: پرداخت مطالبات بازنشستگان به زودی انجام خواهد شد. این منبع آگاه که با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ خبرنگاری که از او پرسید: آیا نزدیکی زمان پرداخت مطالبات بازنشستگان با انتخابات ریاست جمهوری 96 معنای خاصی دارد؟ گفت: خیر. گفتنی است پرداخت مطالبات بازنشستگان از امور مطلوبی است که انجام آن می‌تواند موجب رضایت‌مندی این قشر مظلوم اجتماع شود حالا من می‌گم آقا شما بده،‌ اصن دم انتخابات بده. والا بخخدا.
انتهای خبر/111
 
کد مطلب : ۱۵۹۸۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما