۰
plusresetminus
اصحاب رسانه فارس از 9 دی می گویند؛

نُه دی نشان داد اگر ملتی پشت سر رهبرش بایستد دنیا به احترامش خواهد ایستاد/ قبح زدایی از ارزش ها راه را برای تعرض بیگانه باز می کند/ راز ماندگاری نُه دی مردمی بودن آن است...

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۳
رفتارهای ساختارشکنانه فتنه گران در عاشورای 88 باعث شد بار دیگر پیوند عمیق و ناگسستنی مردم با انقلاب و نظام به وجود آید...
اصحاب رسانه فارس
اصحاب رسانه فارس
به گزارش "حافظ نیوز" به مناسبت یوم الله 9 دی، جمعی از اصحاب رسانه فارس دست به قلم شدند و درباره راز ماندگاری این روز سخن گفتند.

محمد حسین رئیسی سردبیر روزنامه سبحان
9 دی روز پیوند مجدد امت با ولایت است، مصداق بارز خط و مشی ملت ولایی ایران است. مردم در 9 دی به خوبی نشان دادند وقتی عرصه بر آن ها تنگ شود و استکبار خارجی به کمک برخی افراد فریب خورده داخلی بخواهند برای نظام نسخه بپیچند، با هیچ کس تعارف ندارند و روشن و شفاف با تمام توان از نظام و ولایت دفاع می‌کنند.
زهرا عسکری مدیر مسئول خبرگزاری ایکنا
مردم ايران در طول تاريخ همواره مردمي متدين و پايبند به ارزش‌هاي اصيل اسلامي و الهي بوده‌اند و نگاهي به تاريخ پر افتخار اين مرز و بوم خود گواهي بر اين ادعاست.
علي‌رغم تمام جوسازي‌هاي رسانه‌هاي بيگانه، اين ملت هر زمان كه احساس كردند كه ارزش‌ها و آرمان‌هاي الهي و اسلامي آنان به خطر افتاده است، به صحنه آمده‌اند و در فتنه 88 نيز زماني كه اين ملت بصير در جريان عاشوراي آن سال مشاهده كردند كه دشمني و مبارزه فتنه‌گران با اصل اسلام و اعتقادات اين مكتب الهي و آسماني است، به همين دليل به صحنه آمدند و با خلق حماسه 9 دي بار ديگر ثابت كردند كه اسلام و ايران پيوندي عميق و ناگسستني دارد.
در مقابل فتنه سال 88 موج خروشان و عاشورایی مردم به تبعیت از رهبری راه افتاد و نقطه اوج آن در 9 دی‌ماه بود که مردم به دنبال ندای رهبر فرزانه انقلاب به صحنه آمدند .
 طاهره کریمی خبرنگار خبرگزاری تسنیم
روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله و ماندگار شد، در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی که همواره تا پای جان به آرمان‌های انقلاب و به ولایت فقیه متعهدند حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته) را شاد کردند.
روز 9 دی روزی است که ملت ایران از تمامی احزاب و جناح‌های سیاسی به میدان آمد تا از اسلام، نظام جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و خون شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس با تمام وجود دفاع کنند و در عمل نشان دادند که هنوز توصیه‌های پیر جماران را که فرمود اجازه ندهید انقلاب به دست نااهلان بیفتد فراموش نکرده‌اند.
سجاد شریف زاده عکاس سایت شیرازه
رفتارهای ساختارشکنانه فتنه گران در روزهای محرم و به خصوص عاشورای 88 که نقطه اوج هنجارشکنی ها و تعرض به اعتقادات، ارزش ها و باورهای دینی مردم بود باعث شد پیوند عمیق و ناگسستنی مردم با انقلاب و نظام به وجود آید و این مردم با حضور متعهدانه و موثر در صحنه ثابت کردند که همچنان از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب دفاع خواهند کرد که این خود دلیل اصلی ماندگاری 9 دی است که البته از نظر شخصی بنده 9 دی خود یک انقلاب بود.
 امین برنجکار عکاس خبرگزاری مهر
نسل سوم و چهارم انقلاب، جنگ و صحنه های انقلاب رو ندیده بودن و نچشیده بودن، اما یک صحنه واقعی از براندازی مخملی نظام و انقلاب رو به عینه دیدن و از همه مهمتر تاثیر رهبری در جامعه رو.
به عینه دیدن هدف مخالفت با نتیجه انتخابات نیست، تقلب اسم رمز آشوب بود که با نظام و ارزش ها بجنگن، حتی از توهین و حتک حرمت عزاداری امام حسین هم نگذشتن. ما بچه شیعه ها از بچگی تو هیئت امام حسین کمترین کاری که میکنیم غذای متبرک نذری امام حسین رو میخوریم، ارزش امام حسین و عزای حسین جزئی از پوست و خونمون هست. کسی که پاشو از این خط رد کرد خودش حکم نابودیشو امضا کرده...
 محمد هاشم نعمت الهی سرپرست خبرگزاری رسا  استان فارس
در آن فضای غبار آلود پس از انتخابات سال ۸۸، زمانی که دشمنان نظام و انقلاب با تمام توان خود به صحنه آمدند و از هیچ ظلم، جنایت و خیانتی فروگذار نکردند، مردم بصیر و انقلابی به فرموده مولای متقیان و امیر مؤمنان عمل کردند مردم بصیر و انقلابی ما با حضور خود در صحنه، همکاری نکردن با فتنه‌گران و بی‌توجهی به افکار و اهداف آنان که از بوق‌های تبلیغاتی دشمن به صورت مستقیم و بدون هیچ‌ ترس و پروایی پخش و منتشر می‌شد، حماسه ۹ دی را به نمایش گذاشتند.
مردم با جوشش انقلابی خود به دنیا نشان دادند با وجود همه مشکلات، ناراحتی‌ها و مسائلی که از سوی دولت‌مردان بر آنها تحمیل شده بود و می‌شود، حساب آنان را از نظام و رهبری جدا می‌دانند و حافظ خون شهدا، اسلام، دین و ولایت فقیه هستند.
 رستم روانبخش سرپرست خبرگزاری تسنیم در استان فارس
در تاریخ ملت‌ها روزهایی هستند که فراموش نمی‌شوند و سال به سال که از آن می‌گذرد عظمتش بیشتر می‌شود. ملت ایران از این تاریخ‌ها کم ندارد، تاریخ‌هایی که ریشه در آسمان داشته و ایام الله نام دارند. ایام الله ویژگی‌های خاصی دارند، در این روزها آگاهی و بصیرت لباس غیرت و عمل می‌پوشد، ولایت ولی و محبت مردم در عرصه عمل نمود می‌یابد و مردم پشتیبانی غیرتمندانه خود را از ارزش‌هایشان به رخ می‌کشند. از این روست که 9 دی نیز ایام الله است و هر آنچه رنگ خدا گرفت و صبغه الله نامیده شد خواهد ماند. در 9 دی ملت ایران خود را به اقیانوس حسین (ع) متصل کرد و همین شد که حضورشان فتنه را خاموش کرد و طمع بدخواهان را باردیگر به یاس تبدیل کرد.
باید که شاکر بود و قدر نعمت بصیرت و اقدام غیرتمندانه ملت ایران را دانست که اگر این بصیرت و عمل به موقع نبود معلوم نبود چه بر سر ملت و کشور و انقلاب عزیزمان می‌آمد. وظیفه داریم به خود و دشمنان ملت بزرگ ایران یادآوری کنیم که ما همان‌هایی هستیم که این حماسه بصیرت و میثاق امت با ولایت را رقم زدیم و با ولیمان بوده، هستیم و خواهیم ماند.
 هژیر فتحی سرپرست خبرگزاری مهر استان فارس
حماسه 9 دی عیار هر فردی را چه از عوام و چه از خواص در جامعه مشخص کرد، مردم نشان دادن پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند، نشان دادند از آرمان هایی که برای آن انقلاب کردند کوتاه نمی‌آیند، بصیرتی که نشان دادند در بیان آن زمان وحماسه مردمی 9 دی، بصیرتی مثال زندنی بود.
که نمونه آن را در هیچ جای دنیا نمی‌توان دید چنین رفتاری از مردم نشان داد که چگونه پای آرمان هایشان ایستادگی و مبارزه کردند و عیار خودشان را به رخ جهان کشیدند، که هیچ گاه نمی‌توانند در مقابل مردم کاری از پیش ببرند.
 حسین امیری سرپرست روزنامه شیراز نوین
حماسه مردمی 9 دی یک حرکت در راستای حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بود که در واقع بصیرت مردم را نشان می‌دهد وحرکت خود مردم بود که باعث شد این حماسه در یاد ها یاداوری شود.
و این حماسه پاسخی بود به آن فتنه گرهایی بود که فکر می‌کردند بین رهبری، نظام جمهوری اسلامی و مردم فاصله افتاده است در صورتی که اشتباه فکر می‌کردند و مردم نشان دادند که همچنان نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب پایبند هستند و تنها علت آن حماسه بزرگ همین بصیرت مردم بود.
عزیز الله قهرمانی سرپرست خبرگزاری فارس
مردمی بودن این حماسه رمز ماندگاری آن است.
  فرزاد وثوق خبرنگار روزنامه افسانه
واقعه 9دی یک اشتباه تاکیتیکی از طرف احزاب سیاسی موجود در کشور در جریان برگزاری انتخابات بود، شعارهای رنگینی که توسط احزاب سیاسی ارائه می‌شود قطعا هیجانات سیاسی منتهی به آمدن به خیابان را در پی دارد.
اما این مشکلات در 9 دی سال 88 با درایت رهبر معظم انقلاب و حمایت های مردم از بیانات ایشون حل و فصل شد.
علت ماندگاری این حماسه در تاریخ انقلاب اسلامی حضور مردم و حمایت از ولایت فقیه بوده است که همین حضور مردم باعث می‌شود مردم خودشان تاریخ را بنویسند و در تاریخ ماندگار بشوند.
فاطمه خسروپور مسئول پایگاه خبری- تحلیلی عصر فارس
9 دی، رویش عظیمی در انقلاب اسلامی است و مردم به درستی در تبعیت از ولایت و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی از خواص پیشی گرفتند و در واقع راز مانایی و ماندگاری حماسه 9 دی، بصیرت و غیرت دینی مردم است.
حماسه 9 دی تبلوری عظیم در سپهر سیاسی انقلاب اسلامی بود، 9 دی، رویش عظیمی در انقلاب اسلامی است و مردم به درستی در تبعیت از ولایت و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی از خواص پیشی گرفتند و در واقع راز مانایی و ماندگاری حماسه 9 دی، بصیرت و غیرت دینی مردم است.
محمد رضا هاجری سرپرست پایگاه خبری تحلیلی صبح شیراز
بصیرت به موقع، مردمی بودن، تبعیت از ولایت، بیزاری و برائت از مداخله دشمنان خارجی و صیانت از نظام اسلامی؛ مولفه هایی است که منجر به این شد از عمق دل مردم این حماسه برآید که کاملا خودجوش و مردمی بودن آن تنها دلیل ماندگاری این حماسه بوده است.
مهدی آماده سرپرست خبرگزاری ایلنا
حماسه 9 دی یک حرکت خودجوش بود که هیچ سازمان و نهاد خاصی حمایت نشده بود که در ابتدا شیراز یک روز زودتر از دیگر شهرهای دست به این حماسه غرور آفرین زد.
و خودجوش بودن این امر میزان ماندگاری این حماسه را افزایش داد به دلیل اینکه مردم حضور به موقع در صحنه بودن خود را تشخیص دادند و فصل الخطابی برا اتفاقات و حواشی آن زمان بود.
که باعث شد دیگر این اتفاقات در سال 88 تکرر نشود و با روی صحنه آمدن مردم ، دشمن را نا امید کردند و نمی تواند از حربه استفاده از برخی مردم در مقابل نظام استفاده کند.
 ثریا ستاری خبرنگار خبرگزاری تسنیم فارس
حماسه 9 دی یک پویش مردمی و خودجوش بوده است که در راستای حمایت از ولایت، به حق و به جا توسط مردم انجام شد.
در تاریخ ما ثابت شده است اگر مردم احساس کنند به دین و مذهبشان کوچکترین ضربه ای قرار است بخورد وارد میدان می‌شوند و اجازه نمی‌دهند دشمن بخواهد به مذهب و اعتقاداتشون کمترین آسیبی وارد کند.
  محمد عسلی صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه عصر مردمانقلاب اسلامی به شهادت تمامی جهانیان از دوست و دشمن انقلاب مردمی بوده است. انقلاب مردمی تا زمانی پشتوانه اش مردم باشند رضایت خدا و خود مردم را به همراه خواهد داشت، حماسه 9 دی خواست مردم و یک اعتراض مردمی بود، بروز و ظهور یک اقتدار مردمی در یک زمان خاص.
اسماعیل عسلی سردبیر روزنامه عصر مردم
کشورهایی نظیر ایران که مرحله گذار را پشت سر می‌گذرانند آبستن حواشی هستند که ممکن است که محرک آذی مندی و طمع مندی بیگانگان باشند به گونه ای که بخواهند اختلاف نظر ها و چالش های موجود بین شخصیت ها و جریان های دستاویز وراخالات غیر اصولی خود قرار دهند.
واکنش مردم به این گونه سو استفاده ها ظرف تقریبا 4 دهه گذشته بیانگر هوشمندی و بصیرت ملتی است که به دنبال تعیین سرنوشت خود از مسیری قانونی و در چهارچوب مردم سالاری دینی هستند.بی گمان تمامی کسانی که در میدان سیاست ایفای نقش می‌کنند باید مراقب رصد دشمنان در چنین بزنگاه هایی باشند چه بسا از رهگذر برخی تنگ نظری ها و افراط و تفریط ها موقعیتی برای دشمنان ایجاد شود که بخواهند به مقاصدی دست پیدا کنندکه پیش از آن از طریق جنگ و گروهک بازی نرسیده اند.طبیعتا هوشیاری، آینده نگری،درک شرایط ویژه ایران در منطقه ایجاب می کند که احزاب و گروه های سیاسی مراقب توطئه بیگانگان باشند.
 فاطمه هاشمی نیک خبرنگار خبرگزاری ایرنا
9دی سال 88 مردم ما با حضور در خیابان های شهر و اتحاد و همدلی به یاد امام راحل، پیوند محکم تری با مقام معظم رهبری و شهدای کشور بستند تا همچنان با قدرت الهی از کشور در مقابل متجاوزان دفاع کنند.
این عهد دوباره مردم شاید به مزاج بسیاری خوش نیامد اما هر کس در هر کجای دنیاست باید بداند ایران اسلامی هر چه دارم متعلق به مردم داخل کشورش است و کسی از بیرون کشور حق دخالت و تصمیم گیری برای این مردم را ندارد.
استقلال مردم ایران هیچ گاه تغییر پذیر نیست.
بهمن پگاه راد نویسنده و خبرنگار روزنامه "خبر جنوب"
۹دی نوعی نمایش قدرت وتجلی دمکراسی اسلامی بودکه در دل خروشان یک امت به پاخاسته تجلی یافت.
یک شکوه و خیزش که می شود آن را نقطه عطفی بر حضور مردمی امتی دانست که پیوسته تاریخ در حال مبارزه با دشمنانی بوده که هیچ گاه استقلال و آزادی عمل مردم و رهبران آن را بر نمی تابند. ۹ دی یک مهمانی با شکوه بود که برای حضور در آن برای کسی دعوتنامه فرستاده نشد.
همه آمدند و همه خروش کردند تا به نوعی به دشمنان پیام دهند مدافع انقلاب خود هستند و نگهبانی می دهند تا در هر لحظه که نیاز بود به صحنه آیند و کید دشمنان را برهم بزنند. در واقع یورش به ارزش های دینی و انقلابی ما که توسط دشمنان داخلی و خارجی صورت گرفت، نوعی پاسخ هوشيارانه ۹دی مردم راهمراه داشت که علیرغم مشکلات زندگی، دل به بهار آینده ای تابناک دوخته، که در دهه های گذشته در سخنان عالمانه امام را حل و رهبر فرزانه انقلاب ظهور و نمود داشته است.
عباس امیری مدیر دفتر خبرگزاری فرهنگ رضوی در استان فارس
دشمن در فتنه 88 سعی کرد با ریختن قبح اهانت به مقدسات و عادی سازی توهین به بزرگمرد تاریخ ایران حضرت امام خمینی(ره) در روز عاشورا، نقشه های اخیر خود را عملی سازد اما نمی دانست این مردم و به خصوص مردم ولایتمدار سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی عاشق حسین(ع) هستند و حسین را با خمینی و خمینی را با حسین می شناسند و خامنه ای را همچون خمینی عاشقانه دوست دارند و حاضرند جان فدایش کنند.
دشمن در بازی فتنه 88 ، مثلث اهل بیت، خمینی، خامنه ای را فراموش کرده بود و باعث شد امت مسلمان ایران با اشاره ای کوچک از مولا و رهبر خویش همچون طوفان، قدرت تارهای عنکبوتی دشمن را در هم درنوردد.
9 دی ماه به دنیا ثابت کرد مردم انقلابی ایران نه سازشکارانه و با حرف و شعار و سخن، بلکه در عمل، با قدرت در مقابل کسانی که بخواهند این خاک پاک را به غارت ببرند، خواهد ایستاد و لحظه ای اجازه نخواهند داد... علی تنها بماند.
فاطمه موسوی خبرنگار پایگاه خبری حافظ
حماسه 9 دی تمام فتنه ها را نقش بر آب کرد و جاودانه شد زیرا فقط یک راهپیمایی نبود بلکه حماسه ای بود برآمده از بصیرت انقلابی و تعصب عاشورایی که مردم آفریدند و حمایت و ارادت و غیرت خود به سید الشهدا(ع) و رهبر معظم انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.
زهرا مطهری سردبیر روزنامه تماشا
حماسه 9 دی ریشه ملی داشته است و یک عده ای که خودشان را برای این کشور و انقلاب زحمت کشیدند تصمیم گرفتند با ماندگار کردن این حماسه به دست فراموشی سپرده نشود.
 امین فائضی عکاس خبرگزاری فارس
در انتخابات 88 مردم فریب تبلیغات رسانه را خوردند و دشمن از این انحراف استفاده کرد و با دادن شعار های انتخاباتی مردم را از مسیر اصلی انتخابا ت به حاشیه کشاند، و وقتی مردم اهانت اشکار به مقدسات و اعتقادات خود را دیدند اعلام برائت کردند و حماسه 9 دی را در تاریخ رقم زندند.
محسن تورع سرپرست خبرگزاری شبستان
9 دی برای آن ماندگار شد که از دل مردم برپا شد و برای یاری امام حسین و ولایت فقیه به میدان آمدند تا فتنه ای که آتش بر خیام حسین (ع) در آن زمان انجام داده بودند را خاموش کند.
هادی فتحی خبرنگار خبرگزاری مهر
مهم ترین دلیل ماندگاری 9 دی، یک حرکت مردمی و خودجوش بود و مردم به طور خالصانه ارادت و علاقه خود را به انقلاب، ولایت و مقام معظم رهبری بدون هیچ برنامه ریزی قبلی نشان دادند، جای سعادت است برای مردم فارس و شیراز که ما نه تنها 9 دی را جشن گرفت بلکه باید 8 دی را هم جشن گرفت.
تنها دلیل این حرکت خروشان مردم شد توهین به ساحت اباعبدالله الحسین (ع) حسین در ظهر عاشورا بود که علی رغم آنچه تصور می‌شود توسط برخی از خواص بی بصیرت جامعه مردم همچنان پایبند به عقاید دینی خود هستند.
 میلاد امیری نژاد مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس
گوش های شنوا بشنوند / تکرار آری قاطع مردم ایران به دنیا
9دی سال 88 ملت ایران برای بار دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی حماسه ای به گستره گیتی آفریدند.اشتباه نابخشودنی فتنه گران در هشت ماه ضربه به بنیان کشور و آحاد ملت جبران نمی شد مگر اینکه حماسه ای مانند ۹ دی خروشان در مقابل آنها نمایانگر می شد متاسفانه برخی برای گذران امور خود تلاش می کنند که حماسه حضور مردم را سیاسی جلوه دهند که هر کس به اندازه توان خود می تواند بفهمد که این حضور تنها برخواسته از اندیشه مردم بود و وجه مردمی دارد و همین ویژگی موجب ماندگاری این روز در اذهان عمومی و جهانی است
مردم ما بار دیگر همانند روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی حماسه مردم پس از رسوایی خائنان، وطن فروشان و فتنه گران در جریانات فتنه 88، پاسخ آری قاطع به جمهوری اسلامی ایران و نه محکم به دشمنان انقلاب دادند و به دنیا نشان دادند که لبیک گویان پای آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل، ولی فقیه و شهدای گلگون کفن این مملکت ایستاده اند.
راه شهدای پاک این مرز و بوم تا همیشه ادامه دارد.
محمدحسین شفاعتیان مدیرمسئول روزنامه نیم نگاه
هر حرکتی که در تاریخ جهان حضور مردم در آن حضور داشته باشد ماندگار و پایدار است . 9 دی حضور خودجوش مردم و نمایش بصیرت آنها بود. راهنمایی شده مهندسی شده و هدایت شده نبود مردم بودن و خودجوش بود بخاطر همین هم یک حماسه مردمی بود و همین نمایش بصیرت تمام اقشار مردم بود که خودشان آمدند در صحنه و از انقلاب خودشان حمایت کردند.
حماسه سیاسی نبود چون مردم متوجه اهانت به شعائر اصلی انقلاب بوده است توهین به شور انقلاب و اصول دین بخاطر همین همه آمدند از اعتقاد و باورشان دفاع کردند و هیچ گونه رنگ و بوی سیاسی نداشت .
 الهه پورحسین عکاس باشگاه خبرنگاران جوان
راز ماندگاری این انقلاب ایمان و اتکای به خداست
دشمنان اسلام تلاش کردند که بین ملت ایران دو دستگی ایجاد کنند اما نتوانستند و این یکپارچگی مردم بود که باعث شد همه با یک شعار وارد میدان شوند و مردم ایران در حماسه 9 دی پاسخ مناسبی به فتنه و دشمنان خارجی دادند.
در این حرکت انگیزه خدایی وجود داشت و اراده ی پروردگار و هر گاه این حرکت خدایی و با اخلاص شود خدای متعال اینگونه دفاع می کند. و این است رمز ماندگاری حماسه مردمی 9 دی.
 نجمه اشرفی خبرنگار روزنامه سبحان
یکی از علل ماندگاری حماسه نه دی این بود که کاملا خودجوش و مردمی شکل گرفت و ابلاغ و دستورالعمل و بخش نامه هیچ نقشی در شکل گیری ان نداشت.نه دی بروز و ظهور رابطه قلبی امام و امت بود.
اساسا حرکتهایی که کاملا مردمی شکل میگیرد ماندگار میشود همین باعث شده هرگروه و دسته وجریانی برای پیشبرد اهدافش به پسوند و پیشوند مردمی طمع کند اما باید توجه داشت که مردم ابزار نیستند وفقط پوسته وپسوند و پیشوند ماندگاری نمی آورد.کاش درگرامیداشت نه دی هم بیشتر به حرکتهای مردمی توجه میشد تا کارهای ماندکارتری درتاریخ شکل می‌گرفت.
علیرضا فرضی خبرنگار روزنامه اطلاعات
9 دی بیانگر یک حماسه دیگر و تاریخی از مردم ایران به نشانه ی پیوند قلبی آنان با رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.قطعا مردم ایران در حماسه 9 دی ثابت کردند که تمام تلاش دشمنان نظام برای از بین بردن پیوند عمیق مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش بیهوده بوده است.
مردم ثابت کردند که به آرمان های انقلاب اسلامی و مقام شامخص مقام معظم رهبری اعتماد و اعتقاد قلبی دارند.
مصطفی مشفقیان سردبیر هفته نامه شهر سبز
اگر به روزهای منتهی به 9 دی سال 88 نگاهی بیاندازیم، متوجه می شویم مردم همیشه در لحظاتی که کسی حتی فکرش را هم نمی کند، به صحنه می آیند و معادلات رایج و مرسوم را بهم می زنند. این مساله می تواند این پیام را برای آینده نیز داشته باشد که همه بدانند در پی هر فتنه ای، 9 دی دیگری از جانب مردم رقم خواهد خورد.
فرزانه فاضلی خبرنگار خبرگزاری تسنیم
حماسه مردمی 9 دی نشان داد اگر ملتی پشت سر رهبرش بیاستد دنیا به احترامشون سر خم می کنند مردم ایران با درایت رهبر می‌توانند حماسه ها بسازند. حماسه سازان تاریخ نه سیاست دولت ها، بلکه مردمان آن زمانه ها بودند. گنج های ملت ایران، مردمان با بصیرت و آگاهی هستند که می‌دانند چگونه فتنه و فتنگران تاریخ را با سر جای خود بنشانند.
فتنه‌ی سال ۸۸ برای ما یک زنگ بود، یک زنگ بیدارباش بود. دشمنان این ملت، روز نهم دی را فراموش کرده‌اند آن کسانی که فکر میکنند در این کشور یک اکثریتی خاموش و مخالف با نظام جمهوری اسلامیاند، یادشان رفته است که سی و چهار سال است که هر سال در بیست و دوم بهمن، در همه‌ی شهرهای این کشور، جمعیتهای عظیم به دفاع از نظام جمهوری اسلامی بیرون میآیند و «مرگ بر آمریکا» میگویند.
غلامرضا مالک زاده دبیر خبر ایرنا استان فارس
تاریخ انقلاب هرجا مردم حضور داشته اند، باعث حفظ دستاوردهای انقلاب شده. درست است که مردم مشکالتی دارند اما اگر ببینند نظام در حال حرکت به سمت بدی هست و امنیت و آرامش مختل میشه کوتاه نمیان و مقدساتی هم داریم اگر ببینند به آن توهین می شود غیرتمندانه به صحنه می آیند.
 مجتبی ارغوان سردبیر سایت خبری شیرازه
قبح زدایی و قداست زدایی از ارزش های یک ملت، مصیبت عظمایی است که اگر جامعه ای دچار آن شد، راه را برای دشمن در تعرض به خاک و تصرف قلب و مغزها باز می کند. فتنه 88 یک تسویه حساب داخلی از سوی دگراندیشان منحرف سیاسی و دشمنان خارجی با مردم ایران بود که بیش از سی سال بر روی مبانی و ارزش های اسلامی و انقلاب خود تاکید داشتند. بزرگترین پیام حماسه 9 دی88 آن بود که مردم ایران توهین به مقدسات و ارزش های دینیشان را بر نمی تابند و اعقاداتشان را ذبح ویژه خواری برخی خواص و تشنگان قدرت نمی کنند.
احمدرضا سهرابی خبرنگار روزنامه عصر مردم
مقام معظم رهبری، ستون خیمه نظام است. اگر این خیمه می خواهد بماند، ستونش باید بماند...
کد مطلب : ۱۶۱۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما