۰
plusresetminus
آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز:

بخش عمده مشکلات امرو کشور ناشی از رواج رِبا در سطح جامعه است/ در پشت لبخند آمریکائیها، دشمنی عمیقی نهفته است

تاریخ انتشارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۶
آیت الله ایمانی گفت: پیام ماندگار زندگانی آیت الله هاشمی رفسنجانی حفظ وحدت و در کنار ولی فقیه ماندن است.
نمازجمعه شیراز
نمازجمعه شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" آیت الله ایمانی امام جمعه ی شیراز در خطبـــــه های نمازجمعه شیراز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از نسل اول مبارزان انقلاب اسلامی بود و در این راه شکنجه ها را متحمل شد و ثبات قدم و استواری در راه را نشان داد و پیام ماندگار زندگانی او، حفظ وحدت و در کنار ولی فقیه ماندن است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نتایج انتخابات آمریکا و روی کار آمدن دولت جدید در این کشور گفت: در شرایطی که دشمنان ما بی پرده دشمنی خودشان را دارند نسبت به کشور ما اعلام می کنند وزیر امور خارجه فعلی امریکا به وزیر امور خارجه بعدی پیام می دهد و می گوید هر چه می توانید بر ایران سخت بگیرید و در سخت گیری می توانید از ایران امتیاز بگیرید.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه خاطرنشان کرد: این دیدگاه وزیر امور خارجه ای است که مذاکرات برجام را دنبال می کرده و امضای او پای برجام است و طبیعتا همه اش هم با لبخند حرف می زده، اما در مقام وصیت به نفر بعدی می گوید هر چه می توانید بر ایران سخت گیری را بیشتر کنید.
آیت الله ایمانی همچنین ابراز داشت: در چنین شرایطی باید اصول قدرت را در کشور خود حفظ کرده و تقویت کنیم که این پایه‌های قدرت ایمان و معنویت، رشد علیمی، اقتصاد سالم و مقاوم و عزت ملی است.
وی با بیان این که ربا عامل فقر و فساد است، یادآور شد: ربا عامل تکاثر و استضعاف است و جامعه را به یک اقلیت برخوردار و اکثریت محروم تقسیم می‌کند و چه فسادی از این بالاتر که یک اقلیت صاحب همه امکانات و مواهب و اقلیتی محروم از همه امکانات و ثروت در دست گروه اندکی در حال چرخیدن باشد.
امام جمعه شیراز با بیان این که ربا تجارت را هم دچار رکود می‌کند، گفت: ربا باعث می‌شود مردم به جای تولید به سمت درآمد بی دردسر و بادآورده بروند.
کد مطلب : ۱۶۲۷۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما