۰
plusresetminus

چه کسانی دوست دارند «ثریا» تعطیل شود؟

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲
اما این برنامه بی‌ادعا، تاثیرگذار و پرمخاطب هربار با حاشیه‌ای جدید مواجه می‌شود و در هر دوره‌ای رؤسای وقت به گونه‌ای متفاوت با آن برخورد می‌کنند. اما این روزها باز هم این برنامه دچار بی‌مهری شده و پخش آن و رفتن و نرفتن آن به روی آنتن شبکه یک با حواشی بسیاری همراه شده است.
چه کسانی دوست دارند «ثریا» تعطیل شود؟
به گزارش "حافظ نیوز" برنامه تلویزیونی ”ثریا“ برنامه‌ای آرمانگرایانه است که با هدف واکاوی عملکرد مدیران و اینکه آنها تا چه میزان به اهداف اولیه انقلاب اسلامی پای‌بند بوده‌اند، روی آنتن می‌رود. اما این برنامه بی‌ادعا، تاثیرگذار و پرمخاطب هربار با حاشیه‌ای جدید مواجه می‌شود و در هر دوره‌ای رؤسای وقت به گونه‌ای متفاوت با آن برخورد می‌کنند. اما این روزها باز هم این برنامه دچار بی‌مهری شده و پخش آن و رفتن و نرفتن آن به روی آنتن شبکه یک با حواشی بسیاری همراه شده است. همین موضوع بهانه‌ای شد تا محسن مقصودی مجری این برنامه در گفتگویی به این موضوع بپردازد:
**چرا برنامه ثریا با موضوع جشنواره عمار هفته گذشته به روی آنتن نرفت؟ این هفته سالگرد پیام تقدیر رهبر انقلاب از برنامه ثریا دقیقا با همین موضوع جشنواره عمار بود. لذا خیلی سوال برانگیز است که ثریا با همین موضوع نتواند برنامه برود؟
-خیلی دراین مورد نمی توانم صحبت کنم. حتما مصلحتی بوده که مجوز این موضوع داده نشده است.
**آیا ثریا هفته آینده به آنتن می رود؟
-واقعا نمی دانم، دعا کنید. مسائلی وجود دارد و برخی اختلاف سلیقه ها و بعضی مشکلات که امیدواریم حل شود.
** مسوولانی که مورد نقد ثریا قرار گرفته اند برای تعطیلی ثریا فشار آروده اند؟
-نمی دانم و نمی توانم در این خصوص خیلی صحبت کنم. به هر حال فضای رسانه ای و سیاسی کشور و واکنشها به برنامه ثریا و مستندهایش را در یک سال اخیر را رصد کنید خودتان به جواب سوالتان خواهید رسید!
به هر وقتی در برنامه ای از مسائل مردم و آرمانهای انقلاب نظیر عدالت اجتماعی و استکبار ستیزی بگویید، این ها هزینه خواهد داشت. برای ما این واکنشها در طول این چند سال طبیعی شده است. درگذشته هم این فشارها بوده است اما حمایتها مردم و مسوولان سازمان صدا و سیما باعث شده بود ثریا با قدرت ادامه داشته باشد. امیدوارم این حمایتها همچنان ادامه داشته باشد.
 
 
 
کد مطلب : ۱۶۴۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما