۰
plusresetminus
بسیج دانشجویی فارس خطاب به مسئولان استان:

بهبود وضعیت مستضعفین و کارتُن‌خواب‌ها باید دغدغه اصلی و فوری امروز مسئولین شیراز باشد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به مسئولان استانی و شهری نوشت: بر اساس آمار های دستگاه های دولتی با توجه به تغییر فصل و برودت دما، با در نظر گرفتن سردی هوا و پیش بینی افت دما در هفته و روز های آینده، احتمال رخ داد اتفاقات ناگواری برای ایشان متصور است و لازم است در این زمینه تدابیری مناسب و جدی تری صورت پذیرد.
بهبود وضعیت مستضعفین و کارتُن‌خواب‌ها باید دغدغه اصلی  و فوری امروز مسئولین شیراز باشد
به گزارش "حافظ نیوز"،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در سی و هستمین بهار انقلاب اسلامی در نامه ای سرگشاده خطاب به مسئولین شهر شیراز، وضعیت محرومین و کارتن خواب ها را شایسته سومین حرم اهل بیت (ع) نداسته و خواستار پیگیری جدی و مبنایی مقامات مسئول شدند.
 
در این نامه که خطاب به اعضای محترم شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار محترم کلان شهر سومین حرم اهل بیت (ع)، استاندار محترم فارس، مدیرکل محترم بهزیستی استان فارس، فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان فارس، فرماندار محترم شیراز و مدیر کل محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس نوشته شده است به فرمایشی از امام راحل اشاره شده است که آمده است: «خدا نیاورد آن روزى را که سیاست ما و سیاست مسئولین کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومین و رو آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار و عنایت بیشترى برخوردار شوند. معاذ اللَّه که این با سیره و روش انبیا و امیرالمؤمنین و ائمه معصومین- علیهم السلام- سازگار نیست.»
 
در ادامه این نامه نوشته شده است: اکنون که این نامه به رشته نحریر در می آید ، از سر اتفاق و با افتخار و خورسندی در دهه فجر و در آستانه بزرگداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی قرار داریم که یکی از آرمانهای بلند و والای این انقلاب و بنیانگذار آن، خدمت به محرومین و بهبود اوضاع مردم بعنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب بوده و هست.
 
در بخش دیگر این نامه آمده است: بر کسی پوشیده نیست که دستاوردهای انقلاب اسلامی و سرعت نیل به اهداف آن ، قابل مقایسه با هیچ مورد مشابهی در طول تاریخ نمی باشد ، لیکن همه این ها آنچنان که امام راحل و اکنون نیز مقام معظم رهبری تاکید دارند، می بایست در راستای خدمت به محرومین و مستضعفین باشد. مگر نه اینکه آن پیر سفر کرده فرمود: «به مستضعفان و مستمندان و زاغه ‏نشینان که ولى نعمت ما هستند خدمت کنید».
 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در نامه خود خطاب مسئولین استان آورده اند: قطعا تلاش ها و زحمات شما در این حوزه از اذهان و دید مردم فراموش نخواهد شد اما این تلاش کافی نبوده و وضعیت کارتن خواب ها و کسانی که در این شب های سرد زمستانی از مکان مناسب و سرپناه بی بهره اند، رضایتبخش نیست.
 
 امروز قطعا شما به عنوان مسئولین استانی و شهری می دانید که بر اساس آمار های دستگاه های دولتی با توجه به تغییر فصل و برودت دما در شمال استان فارس، برخی از همین رنج کشیدگان و بیماران دارای اعتیاد به مواد مخدر از استان های شمالی کشور به جنوب کشور از جمله شیراز کوچ می کنند و با در نظر گرفتن سردی هوا و پیش بینی افت دما در هفته و روز های آینده، احتمال رخ داد اتفاقات ناگواری برای ایشان متصور است و لازم است در این زمینه تدابیری مناسب و جدی تری صورت پذیرد.
 
بسیج دانشجویی فارس در بخش دیگر نامه خود با مخاطب قرار دادن خادمین ملت نوشته اند: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است که با کار های ریشه ای و بنیادین (البته هم به صورت بلند مدت و هم با بازدهی کوتاه مدت) وضعیت این صاحبان واقعی انقلاب سامان یابد. البته اقدامات انجام شده در این زمینه باید به دور از فضای سیاسی، نمایشی باشد.
 
در بخش پایانی این نامه آمده است: دانشجویان بسیجی بعنوان پیشرو در عمل به منویات امام راحل و مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) و در راستای عمل به وظیفه و رسالت در مرحله نخست از شما مسئولین محترم می خواهند تا با تدبیر مناسب و عمل به هنگام نسبت به رفع این معضل اجتماعی اقدام نموده و در مرحله بعدی آمادگی خود را برای هرگونه خدمت و اقدام مورد نیاز اعلام می دارند. إن شاءالله رضای باریتعالی در مسیر رضایت امت مسلمان در سایه حرکت جهادی موثر شما حاصل گردد.
 
گفتنی است رونوشت این نامه به نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، فرماندهی محترم سپاه فجر استان فارس، مدیرکل محترم دادگستری استان فارس، مدیرکل محترم اطلاعات استان فارس، مسئول محترم سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس، دادستان محترم عمومی و انقلاب استان فارس زده شده است.
کد مطلب : ۱۶۴۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما