۰
plusresetminus

نمایشگاه آثار شکسته نویسان شیرازی افتتاح شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲
نمایشگاه آثار شکسته نویسان شیرازی با عنوان محفل انس با حمایت خیرین فرهنگ دوست شامگاه پنجشنبه در نگارخانه تار وپود مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس گشایش یافت.
نمایشگاه آثار شکسته نویسان شیرازی افتتاح شد
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، نمایشگاه آثار شکسته نویسان شیرازی با عنوان محفل انس با حمایت خیرین فرهنگ دوست شامگاه پنجشنبه در نگارخانه تار وپود مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس گشایش یافت.
در آیین گشایش این نمایشگاه استاد یدا... کابلی خوانساری از چهره های مطرح خوشنویسی ایران و همچنین استاد محمد حیدری مدرس برجسته شکسته نویسی در شیراز حضور داشتند.
در این نمایشگاه، آثار ٢٣ نفر از هنرجویان دوره‌های ممتاز و فوق ممتاز شکسته‌نویسی استاد محمدرضا معینخواه به معرض نمایش عمومی گذاشته شده است.
یدا... کابلی در آیین گشایش این نمایشگاه آثار این نمایشگاه را تحسین برانگیز خواند و گفت: هر هفته به همراه استاد حیدری به مناسبتی به یکی از نقاط کشور مسافرت داریم ولی شیراز شهر عشق، شور و زیبایی و پایتخت معرفت و فضیلت است.
وی استقبال از نمایشگاه محفل انس را باور نکردنی و پر شور توصیف کرد و افزود: هنر در شیراز به واسطه حضور حافظ و سعدی قله‌های فرهنگ و ادب پارسی با معنویت پیوند عمیقی خورده است که باید از این فرصت بیشتر استفاده کرد.
عضو عالی انجمن خوشنویسان ایران گفت: در عالم هنر اگر به مقوله خلاقیت و ابداع توجه نشود، همه چیز به رکود کشیده می‌شود و هنرمند زمانی به رسالت خود دست پیدا می‌کند که با وحدت درونی‌اش به زیبایی، شفقت و خلاقیت هنری برسد.
کابلی اظهار کرد: برای رسیدن به خلاقیت باید به ذات هنرآفرین و خلاقیت پیوند خورد چرا که هنرمند هیچ گاه به خلاقیت نمی‌رسد مگر از پروردگار مدد گیرد.
کد مطلب : ۱۶۵۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما