۰
plusresetminus
اسماعیلی؛

اس۳۰۰ ایرانی چندگام جلوتر از مشابه روسی است

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۵
اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا با تأکید براینکه سامانه «اس ۳۰۰» حق ایران بود و این حق را گرفتیم.
اس۳۰۰ ایرانی چندگام جلوتر از مشابه روسی است
به گزارش "حافظ نیوز"،اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا با تأکید براینکه سامانه «اس ۳۰۰» حق ایران بود و این حق را گرفتیم افزود: «اس ۳۰۰» از امروز در کنار سامانه های قدرتمند ایرانی مانند «مرصاد و تلاش» قرار گرفت تا آسمان ولایت لحظه به لحظه امن تر و مقدرتر شود.
وی گفت: از آنجا که احتمال دارد مشخصات این سامانه پدافندی دست کشورهای دیگر نیز بیفتد گفت: متخصصان ایرانی این سامانه را بر اساس تهدیدها و نقشه های عملیاتی آزمایش کردند و هیچکس دیگری به چگونگی عملیاتی شدن این سامانه دسترسی نخواهد داشت.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا به تحرک پذیری بالای این سامانه اشاره کرد و افزود: «اس ۳۰۰» سامانه ای مهلک برای دشمن است چرا که حتی ریز پرنده ها، موشک های بالستیک و موشک های کروز نیز نمی توانند از دست این سامانه فرار کنند.
امیر اسماعیلی با تاکید بر اینکه هم اکنون ایران «اس ۳۰۰» های زیادی دارد گفت: خبر مهم تر طراحی و ساخت اس ۳۰۰ کاملا ایرانی با نام «باور ۳۷۳ » است که در آینده ای نزدیک تست آن را مردم عزیز ایران مشاهده خواهند کرد.وی افزود: «اس ۳۰۰» ایرانی کاملا بومی و فناوری آن چند گام جلوتر از «اس ۳۰۰» روسی است.
کد مطلب : ۱۶۵۵۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما