۰
plusresetminus

تاجزاده: ما احمدی‌نژاد را نقد می کردیم اما دلواپسان روحانی را تخریب می‌کنند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۳
متأسفانه چندیست که آقایان تاجزاده و حجاریان به جعل حقایق تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی روی آورده اند و هدف آنها از این کار فعلا بر ما مکشوف نیست!
تاجزاده: ما احمدی‌نژاد را نقد می کردیم اما دلواپسان روحانی را تخریب می‌کنند
به گزارش "حافظ نیوز"،مصطفی تاجزاده، از فعالان اصلاح طلب و از دستگیر شدگان فتنه سال 88، در بخشی از میزگرد سیاسی شماره اخیر نشریه مهرنامه، با بیان اینکه من این گفته آقای کرباسچی را قبول ندارم که برخورد با آقای هاشمی را جناح چپ در مجلس ششم باب کرد. سال ها قبل تر جناح راست در مجلس چهارم چنان علیه آقای هاشمی سم پاشی کرد که آقای هاشمی در مجلس گریه کرد! گفته است: نوع برخوردهای جناح راست با جناح چپ فرق داشت. مثل سال های اخیر که ما آقای احمدی نژاد را نقد می کردیم اما دلواپسان آقای روحانی را تخریب می کنند.
متأسفانه چندیست که آقایان تاجزاده و حجاریان به جعل حقایق تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی روی آورده اند و هدف آنها از این کار فعلا بر ما مکشوف نیست! (در شماره های اخیر وبلاگ مشرق به این مسئله و مستندات آن پرداخته شده است)
درباره اظهارات آقای تاجزاده که در بالا به آن اشاره شد، اگرچه ما قصدی برای دفاع از برخی عملکردها و رفتارهای رئیس جمهور سابق و بویژه رفتارهای حلقه انحرافی را نداریم اما بیان چند نکته ضروریست:
یکم: آقای احمدی نژاد و نمایندگان مجلس در دوران دولت های نهم و دهم، هرگز بصورت تلویحی و مستقیم، منتقدان را به جهنم و زندان حواله ندادند و برای این کار قانونی هم تصویب نکردند. رفتاری اختناقی که متأسفانه در دولت آقای روحانی و در مجلس فعلی به یک سنت و رویه آشکار تبدیل شده است.
دوم: مشخص نیست آقای تاج زاده چطور حاضر شده اند اسم رفتارها و توهین‌هایی مثل دادن القاب ناپسند به رئیس جمهور، «احمدی نژاد هرچه لایق خودش بود، گفت»، از این رئیس جمهور متنفریم و احمدی نژاد طرح نظام بود را که جملگی توسط جریان خاص ابراز شدند را «نقد» بگذارند و در مقابل به رخدادهایی مثل اعتراض تحلیلگران سیاسی و اقتصادی کشور به بی دستاوردی برجام، اعتراض به کدخدا دانستن آمریکا از سوی ارکانی از دولت و اعتراض رسانه ها به عدم تحقق وعده های پر طمطراق دولت آقای روحانی بگویند: «تخریب»!
گفتنیست، در بحث مرحوم هاشمی نیز تاجزاده متأسفانه حاضر به بیان این حقیقت نشده است که رفتارهای اصلاح طلبان در قبال آقای هاشمی پس از خرداد 76 تا جایی پیش رفت که مرحوم هاشمی را متهم به عاملیت برای «قتل» هم کردند و یا با «تقلّب» و دستکاری آرا، مانع از حضور ایشان در مجلس ششم شدند.
بدیهیست که مقایسه این رفتارها با شفاف سازی اقتصادی مرحوم هاشمی در قبال درخواست جناح راست، به هیچ وجه کار درستی نیست و آقای کرباسچی درست گفته است...
کد مطلب : ۱۶۶۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما