۰
plusresetminus

پیکر مدیرکل فقید محیط زیست فارس تشییع و به خاک سپرده شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷
مراسم تشییع پیکر ولوی امروز (۱۴فروردین) در شیراز انجام شد و قرار است پیکرش عصر امروز در زادگاهش چرام استان کهگیلویه و بویر احمد به خاک سپرده شود.
پیکر مدیرکل فقید محیط زیست فارس تشییع و به خاک سپرده شد
به گزارش "حافظ نیوز"،سید محمدعلی افشانی، استاندار فارس امروز (14فروردین) در مراسم تشییع پیکر مدیر کل فقید محیط زیست استان فارس که در مقابل این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه مرحوم دکتر ولوی خدمت صادقانه را در دستور کار خود قرار داده بود، گفت: هیچ عملی بهتر از خدمت صادقانه به مردم نیست.
 
استاندار فارس با اشاره به اینکه سخن گفتن در این مراسم کاری بسیار سخت است، افزود: همگان از شنیدن خبر فوت مرحوم حمزه ولوی سخت ناراحت شدند و این نشان از خوبی وی دارد.
 
وی اظهار داشت: مرحوم ولوی منافع مردم را بر منافع خودش ترجیح می داد و خدمت صادقانه، مرحوم ولوی باعث شد تا نام و خاطرش در اذهان باقی بماند.
 
خاطر نشان می شود، مرحوم دکتر حمزه ولوی، مدیر کل فقید سازمان حفاظت از محیط زیست فارس ظهر جمعه یازدهم فروردین ماه به علت عارضه قلبی به دیارباقی شتافت، مراسم تشییع پیکر وی امروز (14فروردین) در شیراز انجام شد و قرار است پیکرش عصر امروز در زادگاهش چرام استان کهگیلویه و بویر احمد به خاک سپرده شود.
 
 
کد مطلب : ۱۶۶۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما