۰
plusresetminus
عارف:

اصلاح طلبان بعد از مناظرات تصمیم میگیرند جهانگیری باشد یا نه

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۵
رئيس فراکسيون اميد مجلس گفت: با اينکه ما جهانگيري را به عنوان يکي از ظرفيت‌ها قبول داريم اما آقاي روحاني را به عنوان کانديداي اصلي‌مان انتخاب خواهيم کرد.
اصلاح طلبان بعد از مناظرات تصمیم میگیرند جهانگیری باشد یا نه
به گزارش "حافظ نیوز"،محمدرضا عارف نماينده مردم تهران و رئيس فراکسيون اميد مجلس شوراي اسلامي عصر امروز در حاشيه همايش سراسري ستاد انتخاباتي زنان حامي روحاني در پاسخ به اين سوال که به چه ميزان در انتخابات به قانون اعتقاد داريد،‌ اظهار داشت: قطعا مهمترين اولويت ما است چرا که هم دولت برنامه خوبي دارد و هم اجرا شدن سياست‌هاي کلي و بويژه برنامه ششم را دنبال خواهيم کرد.
وي در پاسخ به اين سوال که با توجه به عملکرد مناسب جهانگيري در مناظره روز گذشته آيا جهانگيري را شخصيت مناسبي براي رياست جمهوري مي‌بينيد يا خير افزود: اصلا اين مقايسه را شما از کجا انجام داديد؟ آقاي جهانگيري ظرفيت بالايي دارد و او را از جمله ظرفيت‌هاي برجسته مي‌دانيم.
عارف بر همين اساس اضافه کرد: همانگونه که قبلا هم اشاره کردم ادامه مسير 92 براي ما مهم است ولي در عين حال کانديداي اصلي ما روحاني است.
رئيس فراکسيون اميد مجلس شوراي اسلامي همچنين تصريح کرد: کانديداي اصلي ما آقاي روحاني است ولي در آخر درباره ماندن يا رفتن جهانگيري تصميم مي‌گيريم. انشاءالله هر دو مي‌آيند ولي در آخر تصميم مي‌گيريم.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا درنهايت يک کانديدا براي رياست جمهوري خواهيد داشت گفت: انشاءالله به اين مي‌رسيم.
کد مطلب : ۱۶۷۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما