۰
plusresetminus

جهانگيري: در مناظره دوم و سوم جدي‌تر ظاهر مي‌شوم

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۳
کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: در مناظره اول خيلي قوي ظاهر نشدم، اما فکر مي‌کنم در مناظره دوم و سوم جدي‌تر ظاهر شوم، البته تلاش دارم هيچوقت از محدوده اخلاق خارج نشوم و به شخصيت افراد به هيچ وجه تعرض نکنم و تلاش مي‌کنم به کار‌ها و برنامه‌ها بپردازم.
جهانگيري: در مناظره دوم و سوم جدي‌تر ظاهر مي‌شوم
به گزارش "حافظ نیوز"،اسحاق جهانگيري کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري پس از ضبط برنامه تبليغاتي خود در معاونت سيما رسانه ملي در جمع خبرنگاران درباره اولين مناظره نامزد‌ها اظهارداشت: در مناظره اول خيلي قوي ظاهر نشدم، اما فکر مي‌کنم در مناظره دوم و سوم جدي‌تر ظاهر شوم، البته تلاش دارم هيچوقت از محدوده اخلاق خارج نشوم و به شخصيت افراد به هيچ وجه تعرض نکنم و تلاش مي‌کنم به کار‌ها و برنامه‌ها بپردازم.
وي در ادامه افزود: در جاهايي که حرف جدي مي‌زنم جاهايي است که مسائل جدي است که به سرنوشت ملت مربوط مي‌شود من درباره سرنوشت ايران حتما حساس مي‌شوم و جايي که احساس مي‌شود به منافع ملي کشور آسيب مي‌رسد، عکس العمل من ممکن است کمي تند باشد.
کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري درباره بخت پيروزيش در انتخابات گفت: من پيش گو نيستم.
جهانگيري در پاسخ به سوالي درباره اعضاي کابينه و معاون اولش بيان کرد: بنده در اين زمينه فکر نکرده ام و علت آن اين است که وزرا و اعضاي کابينه در يک فرايند معمولي و در يک اتاق در بسته ازجانب خود رئيس جهمور تعيين نمي‌شود، اين روش صحيح نيست و نمي‌توان مديران ارشد نظام را به اين شکل انتخاب کرد، بلکه مهمترين کار رئيس جمهور اين است که بتواند همه توان و ظرفيت کشور را براي حمايت از دولت و براي حل مشکلات کشور بسيج کند.
وي افزود: در اين ظرفيت حمايتي قوه قضاييه، مجلس و رهبري در راس آن نقش دارند و ان شاءلله به موقع درباره اعضاي دولت تصميم گيري مي‌شود.
کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري درباره برنامه اش براي رونق بخشيدن به بخش توليد در چارچوب سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي گفت: اقتصاد ايران خيلي سخت و پيچيده شده است، ماشين اقتصاد از دره خارج شده و در مسير قرار گرفته، اشکالات، موتور و بخش‌هاي مهم آن تعمير شده و آماده حرکت با سرعت بالاست.
جهانگيري اضافه کرد: بايد راننده مطمئني پشت فرمان ماشين اقتصاد کشور بنشيند تا اين ماشين به دره نرود و با حرکت اين ماشين در مسير هر روز يک گره از زندگي مردم باز شود. بهترين سياست‌ها براي حرکت ماشين اقتصاد ايران سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي است.
وي ادامه داد: مقام معظم رهبري با بزرگواري فرمودند که اينجانب فرمانده اقتصاد مقاومتي باشم و تا کنون نيز سعي کرده ام در دو سال گذشته با پيگيري و صرف وقت در چارچوب اقتصاد ايران حرکت کنم.
کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: خوشحالم بگوييم که سال 95 سال بسيار خوبي براي اقتصاد ايران بود، هم از نظر ايجاد شغل و هم از نظر کاهش تورم و هم از نظر رونق توليد و تدوين برنامه‌ها به دستاوردهاي خوبي رسيده ايم.
جهانگيري افزود: براي سال 96 نيز برنامه‌هاي خوبي تهيه کرده ايم و همين امروز برنامه‌هاي دستگاه‌هاي مختلف ابلاغ خواهد شد تا در سال 96 اولويت‌هاي هر دستگاه در اقتصاد مقاومتي مشخص شود.
وي تاکيد کرد: فکر مي‌کنم اين سياست‌ها اگر به خوبي عمل شود براي ما که اکنون از لحاظ اقتصادي در رده هيجدهم دنياهستيم، رتبه بهتري خواهيم داشت.
وي تاکيد کرد: مخالف اقتصاد مقاومتي ضعيف شده و کوچک مورد نظر برخي افراد هستم که آن را اينگونه ترسيم مي‌کنند و در نهايت هم مدعي هستند که نشد. در اقتصاد مقاومتي تنها در بخش نفت بايد 200 ميليارد دلار سرمايه گذاري صورت گيرد و فکر مي‌کنم طرح‌هاي خوبي تهيه شده که ان شاء الله اجرا مي‌شود.
جهانگيري در زمينه تشکيل ستاد و هزينه تبليغات تصريح کرد: قبلا هم گفتم ستاد حتي تشکيل نداده ام و فکر مي‌کنم واقعا با برنامه ايي که صدا و سيما، تهيه کرد، هيچ نيازي به تبليغات ديگري نيست و به اندازه کافي صدا و سيما، برنامه براي معرفي نامز‌ها و در نظر گرفته است.
وي گفت: از همين فرصت استفاده کردم و فکر مي‌کنم افراد علاقمند از طريق فضاي مجازي و راههاي ديگر در حال فعاليت هستند و ديگر نياز به خرج پول نيست.
جهانگيري ياآور شد: اکنون از اينکه عده‌اي مدعي شوند هزينه کرده اند و پول داده اند به دور هستم و اين روش بهتر است.
کد مطلب : ۱۶۷۶۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
ای کاش این 4 سال هم قدری جدی بودید
feedback
Iran, Islamic Republic of
زرشک