۰
plusresetminus
در آستانه سالروز تاسیس سازمان نظام مهندسی رئیسی خبر داد:

رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی و خبری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۴
رئيس سازمان نظام مهندسى كشاورزى و منابع طبيعى استان فارس خبر از رونمايى از سايت پايگاه خبرى و اطلاع رسانى آن سازمان در آستانه سالروز تاسيس سازمان گفته شده داد.
رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی و خبری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس
به گزارش "حافظ نیوز"،به نقل از روابط عمومی سازمان حسين رئيسى در آستانه فرا رسيدن سالروز تاسيس سازمان نظام مهندسى كشاورزى و منابع طبيعى اظهار داشت : به مناسبت ٣ تیرماه سالروز تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، اين سازمان در استان فارس به عنوان یک بخش تخصصی به منظور تحقق حداکثری انتظارات اعضای خود، استفاده هر چه بیشتر از فناوری ارتباطات و مطالعات و ارائه سریع و آسان خدمات را در دستور کار خود قرارداده و در این راستا از سايت پايگاه اطلاع رسانى و خبرى خود با حضور جمعى از مسئولان و اصحاب محترم رسانه رونمايى مينمايد.
رئيس سازمان نظام مهندسى كشاورزى و منابع طبيعى فارس با تاکید بر نیاز سنجی به منظور بهبود شکل و ظاهر سایت و تامین محتوا برای مخاطبان اظهار داشت: دسته بندی اخبارها ،ثبت نام الکترونیکی دوره های آموزشی،امکان تبلیغ کالا و خدمات اعضاء همچنین فراهم سازی ارتباط دو سویه بین سازمان و اعضا را از  قابلیت های این پایگاه دانست.
رئیسی در ادامه اذعان داشت: سازمان نظام مهندسی در سوم تیر ماه سال 1380 با هدف سازماندهی متخصصین دانشگاهی و کارشناسان اجرائی در یک نهاد غیر دولتی پاسخگو به منظور مهندسی کردن فرآیندهای تولید در بخش کشاورزی تأسیس شده است و هم اکنون بالغ بر 200 هزار دانش آموخته کشاورزی در مقطع تحصیلی کارشناسی تا دکتری در سراسر کشور عضو این سازمان هستند. که در استان فارس نیز دارای 15000 عضو حقیقی و 500 عضو حقوقی می باشد.
 سازمان نظام مهندسی استان فارس با برگزاری دوره های آموزشی مهارت محور، رتبه بندی و صدور پروانه اشتغال برای مهندسین کشاورزی، امکان را جهت ورود به بازار کار ساماندهی می نماید. این سازمان با استفاده از ظرفیت های قانونی مانند قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، قانون نظام جامع گلخانه ای کشور و قانون نظام جامع دامپروری و با همکاری دستگاه های دولتی مربوطه شرایط را جهت اشتغال تعداد زیادی از دانش آموختگان را در قالب ناظر، مشاور و مسئول فنی واحدهای تولیدی فراهم نموده است. با توجه به رویکرد دولت در واگذاری امور تصدیگری به بخش غیر دولتی صدور پروانه بهره برداری گلخانه ها، سالن های قارچ خوراکی، دام و طیور و شیلات و مجوزهای گیاهپزشکی نیز توسط این سازمان انجام می شود.
 
کد مطلب : ۱۷۰۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما