۰
plusresetminus

اعزام دانشجویان بسیجی دانشجویان فارس به دوره خط امام(ره)

تاریخ انتشارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
تعداد 350 نفر از دانشجویان بسیجی فارس به دوره خط امام(ره) استانی اعزام شدند.
اعزام دانشجویان بسیجی دانشجویان فارس به دوره خط امام(ره)
به گزارش "حافظ نیوز"،350 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان فارس به دوره آموزشی خط امام(ره) استانی ویژه تربیت سرگروه های حلقه های شجره طیبه صالحین دانشجویی این استان در شهر مقدس قم اعزام شدند.
حجت الاسلام مجتبی ایوب زاده مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در این مراسم اظهار داشت: با قدري تأمل و تفكر در اندیشه های امامین انقلاب اسلامی، مي توان گفت که مهمترين سنگر و خاكريز انقلاب اسلامي در حال حاضر دانشگاه و دانشجو است.
وی افزود: دانشگاه به عنوان كارخانه انسان سازي و تربيت نسل هاي آينده كشور، نقش به سزايي در تأمين نيروي انساني مورد نياز انقلاب اسلامي دارد، بطوري كه همين دانشگاه و خروجي هاي آن قرار است آينده كشور را آماده سازي و طراحي کنند.
ایوب زاده با اشاره به اهداف دوره خط امام(ره) استانی اضافه کرد: آشنايي با مباني انديشه ناب اسلامي و راه و اندیشه امامين انقلاب اسلامي، آشنایی با گفتمان تربيتي در راستای محور شدن تربيت و روش­های تربيتي در فعاليت­هاي بسيج دانشجويي، آشنايي دانشجويان با رسالت، اهداف و ماموریت­های بسيج دانشجويي، بستر سازي برای تبديل هر دانشجو به يك سرگروه مباحث معرفتي و ديني، انسجام تشكيلاتي، تقويت مهارت تشكيلاتي و تربيتي از جمله این اهداف است.
وی با اشاره به برنامه های اجرایی دوره خط امام(ره)، برگزاری کارگاه های نظام تربیتی صالحین، تدبر در قرآن،مهندسی فرهنگی و اجتماعی، اصول مدیریت و کارتشکیلاتی، اصول و روش تربیت اسلامی و مراحل تربیت از جمله این برنامه ها عنوان و خاطرنشان کرد: کلاس های انسان شناسی، هستی شناسی، اسلام و نیازهای زمان، امربه معروف و نهی از منکر، فضای مجازی، جریان شناسی اقتصادی، تحلیل شرایط روز و... از دیگر برنامه های این دوره است.
مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: استفاده از ظرفیت سخنرانان برجسته کشوری، زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مسابقه کتابخوانی، گعده های تربیتی با حضور روحانیت معظم، شبی با شهدا، کارگاه های تخصصی مدیریتی با حضور مدیران تخصصی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، فعالیت های فرهنگی و... از دیگر برنامه های دوره استانی خط امام(ره) است.
 
کد مطلب : ۱۷۱۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما