۰
plusresetminus
نماینده مردم آباده، خرم‌بید و بوانات در مجلس:

زنده نگاه داشتن فرهنگ عاشورا مهمترین هدف شهدا است / ایران اسلامی؛ مدیون مدافعان حرم

تاریخ انتشارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲
نماینده مردم شهرستان‌های آباده، خرم‌بید و بوانات در مجلس شورای اسلامی گفت: زنده نگاه داشتن فرهنگ عاشورا و اسلام ناب محمدی (ص) مهمترین هدف شهدای ما است.
زنده نگاه داشتن فرهنگ عاشورا مهمترین هدف شهدا است / ایران اسلامی؛ مدیون مدافعان حرم
به گزارش "حافظ نیوز"، رحیم زارع در بیست و ششمین یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهیدآباد با اشاره به اینکه هر شخص، سازمان و نهاد، یک هدف را مشخص و راهی برای رسیدن به هدف مشخص می‌کند، اظهار کرد: هدف شهدا رسیدن به کمال بوده است.
وی با تاکید بر اینکه شهدا مسیر شهادت را برای نزدیک شدن به خداوند انتخاب کردند، خاطرنشان کرد: زنده نگاه داشتن فرهنگ عاشورا، اسلام ناب محمدی (ص)، تحقق شعار هیهات مناالذله و عزت اسلامی در جامعه مهمترین اهداف شهدای ما است.
نماینده مردم شهرستان‌های آباده، بوانات و خرم‌بید با اشاره به اینکه امروزه مدافعان حرم‌های اهل بیت (ع) نیز به دنبال تحقق همین اهداف هستند، تصریح کرد: حرکت در مسیر شهدا یعنی پاس داشتن خط قرمزهای شهدا که ولایت فقیه و سپاه پاسداران از جمله خطوط قرمز شهدا هستند و باید در جامعه اسلامی ما پاس داشته شوند.
زارع تمام امنیت، پیشرفت و موفقیت‌های کشورمان در زمان کنونی را مرهون خون شهدای کشور از ابتدای انقلاب تاکنون دانست و بیان کرد: هر چند هنوز تمامی انتظارات مردم از انقلاب محقق نشده است اما جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا در زمینه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب اشتغال، نرخ بالای بیکاری در کشور و غیره، عنوان کرد: تنها راه برون‌رفت از این مشکلات و رونق اشتغال و اقتصاد کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
نماینده مردم شهرستان‌های آباده، بوانات و خرم‌بید به تبیین برخی اقدامات صورت گرفته در این زمینه در مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: برخی قوانین کشور در حوزه سیاسی و اقتصادی با هدف خروج از رکود باید اجرایی شود تا دغدغه مردم که بیکاری است رفع شود.
زارع با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی مدیون مدافعان حرم است، اظهار کرد: جوانانی که در اوج جوانی زندگی دنیوی خود را رها می‌کنند حق بزرگی بر کشور دارند هرچند قانون جامع ایثارگران که نوشته شد هم خوب اجرا نشد.
کد مطلب : ۱۷۲۷۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما