۰
plusresetminus
محمد صادقی/

آیا استاندار فارس دو شغله می باشد؟

تاریخ انتشارجمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷
اخیرا مطالب زیادی پیرامون دو شغله بودن استاندار فارس, آقای اسماعیل تبادار در محافل مختلف دست به دست می شود که برای بسیاری جای سوال دارد که واقعا قضیه از چه قرار است؟!
آیا استاندار فارس دو شغله می باشد؟
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از ✅ #ندای_مخبر، اخیرا مطالب زیادی پیرامون دو شغله بودن استاندار فارس, آقای اسماعیل تبادار در محافل مختلف دست به دست می شود که برای بسیاری جای سوال دارد که واقعا قضیه از چه قرار است؟!

#آیا_استاندار_فارس_دوشغله_است_؟

💠طبق تحقیقات کانال ✅ #ندای_مخبر , اسماعیل تبادار علاوه بر سمت استانداری, اسمشان در هیئت مدیره شرکت پتروسینا می باشد( طبق لیست اسامی آن شرکت در سایت اینترنتیشان) و این شرکت دولتی نیز می باشد اما نکته ای که حائز اهمیت است, غیرموظف بودن ایشان است.

💠 غیرموظف بودن یعنی هیچگونه حقوقی جز حق حضور در جلسات را دریافت نمی کند و حضور در جلسات نیز الزامی نمی باشد. همچنین گفتنی است که حق جلسات طبق تحقیقات ✅ #ندای_مخبر آن اعداد و ارقامی که در فضای مجازی دست به دست شده نمی باشد.

💠 نکته دیگری که خبرنگار ✅ #ندای_مخبر در پرس وجوهایش به آن رسید این است که در اکثر موارد, افرادی که به صورت غیرموظف در هیئت مدیره شرکتی می باشند, بیشتر برای بازرسی از آن شرکت در آنجا حضور می یافته اند و از سوی مقامات بالا دستی در دولت موظف می شده اند و اینکه معلوم نیست از کِی استاندار کنونی فارس در آن هیئت مدیره بوده و آیا هم اکنون نیز عضو آن می باشد؟ (چون ممکن است صفحه آن شرکت که اسامی هیئت مدیره در آن درج شده است پس از انتصاب به سمت استانداری, اسمشان از لیست خارج نشده باشد.)

💥 نهایتا اگر هم اکنون نیز استاندار فارس عضو هیئت مدیره شرکت پتروسینا باشد, ایرادی بر ایشان وارد نیست زیرا حقوقی دریافت نمی کنند و شغل دوم نیز محسوب نمی شود.
کد مطلب : ۱۸۷۹۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما