۰
plusresetminus
با حضور مسئولان کشوری و استانی

مجموعه خبرفوری استان فارس افتتاح شد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
نمایندگی استاتی مجموعه (خبر فوری ) با حضور مسءولان کشوری امروز در شیراز رسما افتتاح شد .
مجموعه خبرفوری استان فارس افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ،  نمایندگی استاتی مجموعه (خبر فوری ) با حضور مسءولان کشوری امروز در شیراز رسما افتتاح شد .
پیگیری مطالبات مردمی ،جذب ایده های نو وسرعت وفوریت انتشار اخبار از اولویت های اصلی این مجموعه مردمی با زیر ساخت شبکه فضای مجازی است .
مدیر مجموعه ملی خبر فوری ضمن بیان این مطالب اظهار داشت :ما فراجناحی عمل میکنیم و اماده هرگونه تعامل و همکاری وارتباطات رسانه ای در شبکه فضای مجازی هستیم .
انتظاری افزود: شبکه فضای مجازی رسانه ای به سرعت در حال تغییر است واگر ما قدرت تعامل با مخاطب نداشته باشیم حتی پیامها هم نمیتواند تاثیر لازم را داشته باشد .
وی اضافه کرد: ما در مباحث خبر ورسانه به دنبال استقلال عمل و عدم وابستگی مالی به دستگاه ههای مختلف هستیم تا بتوانیم رسالت اصلی حوزه خبر و رسانه که همانا پیگیری مطالبات مردمی و انتقاد از عملکرد مسءولان در حوزه های مختلف است را در حوزه عمل نشان دهیم زیرا ما به دنبال تغییر سبک کار رسانه ای هستیم و براساس مدلهای پیش درامدی فعالیت میکنیم .
انتظاری همچنین به وجود حدود صد 100 کانال تلگرامی با بیش از دو میلیون ممبر اشاره کرد و گفت :ما به یک معادله برد-برد فکر میکنیم و از همکاران رسانه ای انتظار داریم به ما کمک کنند تا در شبکه اجتماعی بتوانیم قدرتمند عمل کنیم .وقتی همه رسانه ها کنار هم قرار بگیرند همه با هم برنده ایم .

خبرنگار: سیده فاطمه حسینی
کد مطلب : ۱۹۷۸۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما