۰
plusresetminus

تکذیب آلودگی آب شرب شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۵
خبر آلودگی آب شرب شیراز تکذیب شد.
تکذیب آلودگی آب شرب شیراز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ متن شایعه به شرح زیر می باشد:

بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی،به دلیل تداخل سیلاب و آب مخازن شهری،لازم است شهروندان تا ۴۸ ساعت از استفاده آشامیدنی و خوراکی آب شهری خودداری و از آب بسته بندی یا تصفیه شده استفاده کنند.البته استفاده جها شست و شو مانعی ندارد.

پاسخ:::
 دکتر «عبدالرسول همتی» افزود: در پی شدت یافتن بارش ها و تشکیل دو کمیته بحران در معاونت بهداشت دانشگاه، اطلاعیه ای حاوی مهم ترین نکات بهداشتی در صورت وقع سیل، از سوی این معاونت انتشار یافت که در این اطلاعیه، نسبت به آلودگی مخازن آب شرب در صورت نفوذ سیلاب، هشدار داده شده است.

او افزود: با انتشار این اطلاعیه، مطالبی در فضای مجازی نسبت به آلودگی آب های شرب شهری و توصیه به مصرف آب معدنی در بطری های بسته بندی شده انتشار یافت که لازم به ذکر است با بررسی مداوم مخازن آب و نمونه برداری بازرسان بهداشت محیط، هیچگونه آلودگی در آب شرب شهر شیراز مشاهده نشده و شهروندان می توانند با اطمینان، از آن استفاده کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: با توجه به اهمیت سلامت عمومی، در صورت مشاهده هرگونه آلودگی و ممنوعیت مصرف، مراتب اطلاع رسانی در رسانه های معتبر از قبیل صدا و سیما و پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام می گیرد.

او از مردم خواست تا در این زمینه از توجه به شایعات فضای مجازی پرهیز کنند.
کد مطلب : ۱۹۸۵۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما