۰
plusresetminus

تشریح برنامه های هفته خبرنگار

تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۳
ظهر امروز نشست خبری با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجمنصنفی خبرنگاران و عکاسان خبری و خانه مطبوعات در ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد استان برگزار گردید.
تشریح برنامه های هفته خبرنگار
به گزارش حافظ خبر ظهر امروز نشست خبری با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری و خانه مطبوعات در ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد استان برگزار گردید.
در این نشست سهرابی ضمن تبریک و خسته نباشید به تمامی خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه به تشریح برنامه های ویژه روز و هفته خبرنگار پرداخت وی گفت: در هفته خبرنگار که از شنبه 12 مرداد ماه شروع می شود و تا 17 مرداد ادامه خواهد داشت ویژه برنامه هایی تدارک دیده شده که به این شرح است:
در روز شنبه 12 مرداد با حضور در قبور مطهر شهدا و ادای احترام هفته خبرنگار آغاز می شود که در این روز افتتاحیه دو نمایشگاه عکس عکاسان خبری خواهیم داشت که یکی در ساختمان انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری و دیگری در ساعت 11:30 در ایستگاه نمازی مترو شیراز خواهد بود همچنین جشن عمومی جهت شناساندن خبرنگاران و رسانه به مردم در بلوار چمران از ساعت 20الی22 به مدت سه شب اجرا می شود.
در روز یکشنبه 13 مرداد برنامه دیدار با پیشکسوتان رسانه و تجلیل از آنها را داریم همچنین در این روز بازدید از تمامی رسانه ها و همکاران تحریریه رسانه خواهیم داشت و از ساعت 8 تا 10 صبح جشن عمومی برگزار می شود.
دوشنبه 14 مرداد نشست خبری جشنواره همچنین بازدید از رسانه ها و جشن عمومی که از ساعت 8 تا10 برگزار می شود.
سه شنبه 15مرداد نشست کتابخوان رسانه با همکاری اداره کل نهاد کتابخانه عمومی از ساعت 10 تا 12 در اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس برگزار می شود.
چهارشنبه 16 مرداد کارگاه آموزشی سبک های مدرن خبرنویسی از ساعت 9تا12 و بعداز ظهر از ساعت 13 تا 16 در اداره فرهنگ و ارشاد فارس برگزار می شود.
پنجشنبه 17 مرداد جشن روز خبرنگار در هتل هما با موسیقی زنده که این برنامه با همکاری شهرداری شیراز صورت گرفته و همچنین در ساعت 9 صبح همین روز افتتاحیه دفتر خبرگزاری ایلنا را خواهیم داشت.
در روز جمعه 18 مرداد هم ورزش صبحگاهی خانوادگی در بلوار چمران با حضور اصحاب رسانه و خانواده های محترم آنها برگزار می شود که در آخر جوایزی به شرکت کنندگان اهدا می شود.
در هفدهم مرداد ماه 1377 محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضا کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسیدند. به همین مناسبت شورای فرهنگ عمومی هفدهم مرداد هر سال را به عنوان ((روز خبرنگار)) نامگذاری کرد.
 
 
 
عکس و خبر : حسن اثماریان 98/5/8
 
کد مطلب : ۲۱۰۳۹
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما