۰
plusresetminus

تارونه، اولین نگارخانه استاندارد در جهرم افتتاح شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۹
اولین نگارخانه‌ استاندارد شهرستان جهرم با عنوان «تارونه» در مرکز اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گشایش یافت.
تارونه، اولین نگارخانه استاندارد در جهرم افتتاح شد
به گزارش حافظ خبر، محسن نعمت‌اللهی شامگاه چهارشنبه در آیین گشایش نگارخانه  اداره فرهنگ و ارشاد جهرم اظهار داشت: برای اولین‌بار در شهرستان جهرم با همت و همکاری انجمن‌ها، مساعد وزارت و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در طبقه‌ همکف ساختمان ادار‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم، نگارخانه‌ای حرفه‌ای و متناسب با نیازمندی‌های هنرمندان شهرستان جهرم ساخته شد.
 

وی با بیان اینکه همزمان با گشایش نگارخانه نمایشگاه عکسی با موضوع «جهرم از نگاه عکاسان» با همراهی تعداد زیادی از عکاسان جهرمی و حمایت فرمانداری ویژه‌ شهرستان برپا شد، افزود: در این نمایشگاه 50 اثر از تعدادی از عکاسان جهرمی به نمایش درآمده و امیدواریم با وجود هنرمندان و عکاسان توانمند جهرمی این نمایشگاه را به زودی گسترش می‌دهیم.
 

رئیس اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم گفت: شرایط استفاده از این نگارخانه کاملا با استانداردها و ضوابط موجود در نگارخانه‌های کشور مرتبط بوده و برپایی نمایشگاه در آن نیازمند طی فرایندی مشخص و ضابطه‌مند و رعایت آن از سوی متقاضیان است.
 

نعمت‌اللهی اضافه کرد: هدف از ساخت این نگارخانه ایجاد مکانی مناسب و کاملا حرفه‌ای برای هنرمندان جهرمی است و  پایداری، مانا بودن و  نگهداری از آن نیازمند همراهی و همکاری کامل هنرمندان است.
 

وی ادامه داد: محیط گالری به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت برگزاری کارگاه‌ها، جلسات و نشست‌های هنری مانند نقد فیلم، نقد و بررسی آثار تجسمی، داستان‌خوانی، شعرخوانی، نمایشنامه‌خوانی و سایر برنامه‌های متنوع فرهنگی ادبی را دارد که این نیز نیازمند همراهی هنرمندان خواهد بود.
 

منبع: فارس
کد مطلب : ۲۱۳۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما