۰
plusresetminus

توسعه تنها با تغییر ساختار اداری ایجاد نمی‌شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۵
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه تنها با تغییر در ساختار اداری بخش یا شهرستان ایجاد نمی‌شود، گفت: ارتقاء بخش‌ها یا شهرستان‌ها در تقسیمات کشوری، فراهم شدن بستر توسعه در ابعاد مختلف است.
توسعه تنها با تغییر ساختار اداری ایجاد نمی‌شود
به گزارش حافظ خبر، مسعود رضایی با اشاره به ارتقاء تعدادی از بخش‌ها و شهرستان‌های استان فارس در مصوبه اخیر تقسیمات کشوری، گفت: این مهم در فارس تحقق خواسته به حق مردم در بخش‌ها و شهرستان‌های ارتقاء یافته بود که با حمایت مدیریت ارشد استان و پیگیری نمایندگان مردم در مجلس و همراهی دولت محقق شده است.
رضایی با اشاره به اینکه مردم بخش زرقان در شهرستان شیراز، سال‌ها مطالبه ارتقاء به شهرستان را دنبال کرده‌اند، گفت: با توجه به اینکه نمایندگان بر مبنای انتظارات مردم قدم بر می‌دارند، یکی از خواسته‌های مردم زرقان که تحت پوشش حوزه انتخابیه شهرستان شیراز قرار دارد، ارتقای تقسیمات کشوری بود.
وی با بیان اینکه جلسات متعددی در این شهر برگزار شد تا اختلاف احتمالی میان مردم این شهر و بخش‎های تابعه آن برداشته شود، افزود: با اجماع مردم گام‌های نهایی در وزارت کشور برای تبدیل شهر زرقان به شهرستان برداشته شد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی که معتقد است استقلال یک شهر با تبدیل آن به شهرستان موجب تسریع در اجرای مطالبات مردمی و اداری می‌شود، خاطرنشان کرد: امید است از فرصت ایجاد شده در شهرستان‌های تازه ارتقا یافته، نهایت بهره‌وری انجام شود.
رضایی همچپنین عنوان کرد: دستور اجرای تغییر ساختار اداری شهرستان‌های جدید به استانداری فارس ابلاغ شده و مجموعه مدیریت ارشد استان باید نسبت به پیش‎بینی و تجهیز ساختمان اداری این شهرستان‎ها اقدام کنند.
وی تاکید کرد: با توجه در پیش بودن انتخابات در پایان سال، ضروری است که هر چه سریعتر این مهم انجام شود تا خللی در روند تشکیل هیئت اجرایی و ستاد انتخابات در این شهرستان ایجاد نشود.
ایسنا
کد مطلب : ۲۱۷۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما