۰
plusresetminus
در روز چهارم بازی‌های لیگ برتر هندبال کشور؛

مانایی مس کرمان با پیروزی بر فولاد سپاهان در صدر گروه دو لیگ

تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۸
تیم هندبال مس کرمان توانست با سی و یک گل زده در برابر بیست و چهار گل خورده، همچنان بر صدر گروه دو جای گیرد.
تیم هندبال مس کرمان توانست با سی و یک گل زده در برابر بیست و چهار گل خورده، همچنان بر صدر گروه دو جای گیرد.
عکس: محمدمهدی اسدزاده
تیم هندبال مس کرمان توانست با سی و یک گل زده در برابر بیست و چهار گل خورده، همچنان بر صدر گروه دو جای گیرد. عکس: محمدمهدی اسدزاده
به گزارش محمدمهدی اسدزاده/ خبرنگار حافظ‌خبر، در روز چهارم سی و سومین دوره لیگ هندبال مردان کشور تیم های گروه دوم این لیگ برای دومین روز روبروی هم خواهند ایستاد.
در نخستین بازی این روز تیم سیاه پوش مس کرمان با تیم زردپوش فولاد مبارکه سپاهان بازی کرد.
در نیمه نخست این بازی که پخش زنده آن نیز از تلوزیون پخش می شد، از ساعت سیزده هندبالیست های مس توانستند دست بالای خود را به زردپوشان نشان دهند. زردپوشان فولادی هرچند در ده دقیقه نخست بازی شیوه دفاعی را برای خود برگزیده بودند اما در ده دقیقه میانی بازی توانستند زمین بازی را به زورآزمایی برابر برسانند. بازی در بازه یک سوم پایانی خود روی دیگر خود را نشان داد تا فولادی ها اختلاف خود را که در یک سوم ابتدایی تا هفت گل عقب بودند، به صفر برسانند.
در ثانیه های پایانی بازی، سیاه پوشان مسی بار دیگر دروازه فولاد را باز کردند تا نیمه نخست با نتیجه چهارده بر سیزده به سود پایان برند.
در همان پنج دقیقه نخست نیمه دوم مس توانست پنج بار دیگر دروازه فولاد را باز کند. فولاد نیز پنج دقیقه بعدی را در دست داشت اما تنها توانست سه بار دروازه مس را بگشاید.
در یک سوم میانی اما بازی بار دیگر به میان زمین برگشت و تنها چند بار هندبالیست های دو تیم توانستندداز سد دفاعی تیم روبرو توپ های خود را به سمت دروازه ها شلیک کنند که به دفاع سنگربانان برخورد.
ده دقیقه پایانی بار دیگر یورش ها به سوی دروازه ها آغاز شد و پی در پی دروازه باز شدند.
تیم مس کرمان توانست در این بازی سرعتی و دشوار با سی و یک گل در برابر بیست و چهارگل به پیروزی دست یابد و صدرنشینی خود را در گروه دو لیگ برتر هندبال مردان ایران مانا نماید.
دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان کشور از 19 تا 24 آدر در سالن وزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد شیراز در حال برگزاری است.
کد مطلب : ۲۲۹۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما