۰
plusresetminus
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت فارس:

شناسایی خانه‌ای که روغن احتکار می‌کرد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۹
در مراجعه بازرسان به انبارها و یا منازلی که به انبار کالا می‌پردازند، برخی مدعی می‌شوند که این کالاها را برای عرضه به بازار انبار کرده‌اند؛ در حالی که به ثبت انبار یا منزل خود در سامانه جامع انبارها اقدام نکرده‌اند و عدم ثبت در این سامانه به منزله احتکار کالا بوده و با متخلف برابر قوانین برخورد خواهد شد.
مهدی حسنی معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس
مهدی حسنی معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس
به گزارش حافظ خبر؛ بازرسان سازمان صمت فارس با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج ا...) سپاه فجر فارس انبار احتکار روغن خوراکی را شناسایی و پرونده تخلف برای صاحبخانه تشکیل شد.
مهدی حسنی، معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت فارس گفت: بازرسان این سازمان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر احتکار روغن خوراکی در یک منزل مسکونی به بررسی موضوع پرداختند که پس از اطمینان، با هماهنگی سربازان گمنام امام زمان (عج ا...) سپاه فجر فارس، انبار احتکار روغن را کشف کردند.
مهدی حسنی  افزود: در این بازرسی، 384 بطری روغن 270 گرمی، 444 بطری روغن 810 گرمی و 19 حلب روغن 16 کیلوگرمی کشف شد. برای صاحبخانه پرونده تخلف احتکار به ارزش بیش از 190 میلیون ریال باز و برای سپری کردن مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی فرستاده شد. بازرسان این سازمان با جدیت با متخلفان و برهم‌زنندگان نظم بازار برخورد می‌کنند.
وی  ادامه داد: در مراجعه بازرسان به انبارها و یا منازلی که به انبار کالا می‌پردازند، برخی مدعی می‌شوند که این کالاها را برای عرضه به بازار انبار کرده‌اند و هدف احتکار نیست؛ در حالی که به ثبت انبار یا منزل خود در سامانه جامع انبارها اقدام نکرده‌اند و عدم ثبت در این سامانه به منزله احتکار کالا بوده و با متخلف برابر قوانین برخورد خواهد شد.
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت فارس  از مردم خواست، با توجه به اینکه مشاهده می‌شود این روزها برخی محتکران به احتکار کالا در منازل مسکونی دست می‌زنند، در صورت دیدن تخلیه بار به صورت عمده در منزل مسکونی، به شماره 124 ستاد خبری سازمان صمت فارس، و یا 32340000 ستاد خبری اتاق اصناف شیراز و یا 135 ستاد خبری تعزیرات حکومتی فارس اطلاع دهند تا به آن رسیدگی شود.
گزارشگر :
کد مطلب : ۲۳۱۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما