۰
plusresetminus
جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا؛

مبارزه با قاچاق کالا در سال جدید شدت می‌گیرد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۶
جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا از تشدید مبارزه با قاچاق کالا در سال جدید خبرداد.
مبارزه با قاچاق کالا در سال جدید شدت می‌گیرد
به گزارش حافظ خبر، سردار سهراب بهرامی در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: با تشدید مبارزه با قاچاق کالا، شعار سال باید به نحو مطلوب و شایسته اجرایی شود.
جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا اظهار داشت: در سال جاری با تشکیل یک کارگروه راهکارهای عملیاتی کردن شعار سال را اتخاذ و ضمن مبارزه بیش از پیش با قاچاق کالا از تولید حمایت خواهیم کرد.
وی ادامه داد: به هر میزان که بتوانیم حجم ورود قاچاق به کشور را کاهش دهیم به همان اندازه به موضوع تولید کمک کرده‌ایم و در این خصوص باید در بحث پیشگیری از قاچاق کالا اقدامات اساسی انجام پذیرد.
سردار بهرامی گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان فارس باید بسترهای جرم زا در موضوعات تجاری، اقتصادی و تولید را شناسایی و برخوردهای قاطع و قانونی با متخلفان انجام دهد.
جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا بر شناسایی انبارهای غیر مجاز کالا و همچنین راه اندازی و بهره گیری از سامانه‌های هوشمند در حوزه مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد.
در این جلسه سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس، طی سخنانی گفت: نیروی انتظامی استان در سال جاری با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، با برنامه ریزی و اقدامات لازم در این راستا ورود کرده و مبارزه با قاچاق کالا را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در سال جاری به صورت ویژه دنبال می‌کند.
منبع: مهر
کد مطلب : ۲۳۳۲۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما