۰
plusresetminus

۱۲۰۴ قبضه سلاح در فارس کشف و ضبط شده است

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۷
در یک سال گذشته، ۲ هزار و سه متخلف محیط زیست دستگیر، و در مجموع یک هزار و ۲۰۴ قبضه سلاح کشف و ضبط و پرونده آنها به مقامات قضایی ارجاع شده است.
عکس تزئینی است.
عکس تزئینی است.
مدیرکل محیط زیست استان فارس با اعلام این خبر گفت: با تلاش شبانه روزی سبز جامگان استان عملکرد قابل توجهی را از خود بر جای گذاشته، به طوری که در این مدت یک ساله ۲ هزار و ۳ نفر متخلف دستگیر و در مجموع یک هزار و ۲۰۴ قبضه سلاح کشف و ضبط و پرونده آنها به مقامات قضائی ارجاع شده است.
حمید ظهرابی در تشریح عملکرد یگان حفاظت محیط زیست استان در سال ۹۹ افزود: تعداد متخلفان دستگیر شده در سال گذشته یک هزار و ۳۴۵ نفر بوده که این عدد به ۲ هزار و سه نفر افزایش یافته و تعداد سلاح‌های کشف شده اعم از سلاح‌های مجاز، غیر مجاز و جنگی، یک هزار و ۱۳ قبضه سلاح بوده که به یک هزار و ۲۰۴ قبضه افزایش یافته است و نشان از انسجام، همدلی و رشادت‌های نیروهای خدوم محیط زیست استان دارد.
وی با ابراز خرسندی از رشد عملکرد نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست در سراسر استان تصریح کرد: مأموران اجرایی و فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست علی رغم تمام کمبودها و مشکلات به صورت شبانه روزی به گشت و کنترل و حفاظت از تنوع زیستی استان اهتمام دارند و با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می‌کنند.
کد مطلب : ۲۳۴۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما