۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر فارس:

پیش‌روندگی و پیش‌برندگی از ویژگی‌های این نهاد است

تاریخ انتشارجمعه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۲
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینكه سپاه پرچمدار فرهنگ حسینی و عاشورایی است، پیش‌روندگی و پیش‌برندگی را مؤلفه سرزندگی این نهاد برشمرد.
پیش‌روندگی و پیش‌برندگی از ویژگی‌های این نهاد است
سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس، شامگاه دوم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس سپاه با یادآوری فرازهایی از فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر ضرورت تأسیس سپاه، گفت: سپاه بر اساس تدابیر خردمندانه بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی تأسیس شد.
وی با اشاره به خدمات سپاه در عرصه‌های مختلف در طول ۴۰ دهه عمرش، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره طی سال‌های بعد از انقلاب در خط مقدم دفاع از انقلاب نقش‌آفرینی كرده و در این راه حماسه‌ها آفریده است.
بوعلی، سپاه را نهاد پیش‌رو در عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی و خدمت به مردم توصیف كرد و افزود: سپاه در تمام این عرصه‌ها هم پیش‌رو و هم پیش‌برنده است و علاوه بر اینكه الگویی برای سایر نهادهاست همین ویژگی مؤلفه سرزندگی، نشاط، روحیه و تفكر انقلابی آن هم هست.
فرمانده سپاه فجر با اشاره به فرهنگ پاسداری حاكم بر نهاد مقدس سپاه، تأكید كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچمدار فرهنگ حسینی و عاشورایی است و امروز هم جوانان مؤمن و انقلابی در سپاه با بهره‌گیری از همین فرهنگ و با اخلاص و ایمان در راه شهدای كربلا و عاشورا گام برمی‌دارند.
وی سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه بارز این فرهنگ دانست و گفت: شهید سلیمانی نمونه و شاخص پاسدار انقلاب اسلامی است كه در ولایت‌مداری، بصیرت و شجاعت سرآمد و الگوی رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت در سراسر دنیاست.
بوعلی در پایان بخش‌هایی از خدمات سپاه را در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف یاداور شد و گفت: مأموریت‌ها و خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چند بعدی است و در هر زمان بسته به نیازها و ظرفیت‌ها قدم برمی‌دارد به‌عنوان مثال در ایام شیوع كرونا پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان دوشادوش مدافعان سلامت برای حفظ سلامت مردم و مبارزه با این ویروس فعالیت می‌كنند.
کد مطلب : ۲۳۴۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما