۰
plusresetminus

نشست آنلاین فیلم کوتاه شیراز برگزار می‌شود.

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۳
انجمن فیلم کوتاه شیراز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس چهارمین نشست آنلاین در حوزه فیلم کوتاه با موضوع بررسی موانع ساخت این نوع فیلم را برگزار می‌کند.
نشست آنلاین فیلم کوتاه شیراز برگزار می‌شود.
پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد:  این برنامه با حضور علی خائف، فیلمساز و مدرس فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان ایران با  موضوع بررسی موانع و مشکلات ساخت فیلم کوتاه، پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه جاری ساعت ۲۱ به آدرس اینستاگرام سینما تک غزل   ghazal_cinema نمایش داده می شود.
این گفت و گو شامل سرفصل هایی چون کدام ایده ها مناسب ساخت فیلم کوتاه است، تفاوت نگارش فیلمنامه در قالب ساخناری فیلم کوتاه و بلند، چگونه موانع تولید را مدیریت و رفع کنیم، چه مشکلاتی باعث ضعیف شدن فیلم در مرحله تولید می شود، خلاقیت در تدوین و ارائه اثر در جشنواره ها اختصاص دارد.
علی خائف متولد ۱۳۵۸ شیراز فعالیت های خود را در زمینه فیلمسازی با گذراندن دوره یکساله فیلمسازی در سال ۱۳۷۶ در انجمن سینمای جوان(دفتر شیراز) آغاز کرد و در ادامه پس از گذراندن دوره یکساله بازیگری فیلم در سال ۱۳۷۸ در جهاد دانشگاهی شیراز به عضویت در گروه تئاتر مهر در شیراز در آمد.
در کارنامه هنری این فیلمساز شیرازی کارگردانی تئاتر مصاحبه، کارگردانی تئاتر گربه باز، کارگردانی تئاتر پیش از صبحانه و عضویت در انجمن فیلم کوتاه  شیراز(وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس) دیده می شود.
آخرین فیلم وی مستند «ستارگان خلیج فارس» است که  روایت هفت غواص جانباز است که به یاد رفقای شهید خود فاصله بین دو جزیره را شنا می کنند؛ این مستند روایت این کوشش است.
کد مطلب : ۲۳۵۲۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما