۰
plusresetminus
شهردار شیراز:

استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان بومی یکی از اهداف مهم شهرداری

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
شهردار شیراز گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان بومی و توانمندی در سطح استان فارس داریم که در موضوعاتی نظیر شهر هوشمند و شهرداری الکترونیک می‌توانند موثر باشند و باید از ظرفیت آن‌ها بهره برد.
نشست شهردار شیراز و رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز با مدیران ایرانسل در دفتر شهردار
نشست شهردار شیراز و رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز با مدیران ایرانسل در دفتر شهردار
به گزارش حافظ خبر؛ نشست شهردار شیراز و رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز با مدیران ایرانسل در دفتر شهردار برگزار شد.
سید احسان اصنافی، شهردار شیراز در این نشست گفت: فناوری اطلاعات را می‌توانیم یکی از مهم‌ترین ابزار استراتژیکی مدیریت و اداره صحیح یک سیستم یا سازمان چه در حد خرد و چه در حد کلان بدانیم.
شهردار شیراز با اشاره به این‌که زمینه شهر هوشمند در شیراز فراهم است، عنوان کرد: در کنار همه مسائلی که وجود دارد، قطع به یقین وجود فرآیند هوشمندسازی، ویژگی‌های مثبتی همچون کاهش آلودگی محیط زیستی، کاهش هزینه، کاهش زمان انجام کار را در پی خواهد داشت.
او  اضافه کرد: سهولت استفاده از خدمات شهری را در مبحث شهر هوشمند دنبال خواهیم کرد.
 به گفته وی توجه به مؤلفه‌های هوشمندسازی باید از اولویت‌ها باشد که در همین زمینه شهرداری به واسطه ارتباط مستقیم با شهروندان لاجرم باید به سمت توسعه شاخصه‌هایی حرکت کند؛ که خدمات بهتری با اتکا به هوشمندسازی و فناوری اطلاعات به مردم ارائه می‌دهد.
 اصنافی همچنین گفت: ویروس کرونا علی‌رغم مشکلات و محدودیت‌هایی که ایجاد کرد، فرصتی‌ برای حرکت سریع‌تر و منظم‌تر به سمت الکترونیکی و غیرحضوری شدن بسیاری از امور شهروندان است.
 وی به مرکز رشد و نوآوری شهرداری شیراز اشاره کرد که در آینده‌ای نزدیک باید راه‌اندازی گردد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۸۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما