۰
plusresetminus
مدیر آموزش و پرورش کازرون:

با استفاده از پدافند غیرعامل، می‌توان بحران‌ها را به صورت جامع مدیریت کرد

تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۱
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: با استفاده از راهکارهای پدافند غیرعامل، می‌توان بحران‌ها را به صورت جامع مدیریت کرد.
کارگاه پدافند غیرعامل در آموزش و پرورش کازرون/ عکس: ایمان مرتجز
کارگاه پدافند غیرعامل در آموزش و پرورش کازرون/ عکس: ایمان مرتجز
به گزارش ایمان مرتجز/ حافظ خبر؛ به مناسبت هفته پدافند غیرعامل جلسه ای با حضور مدیر و کارکنان اداری آموزش و پرورش و مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون در سالن کانون فرهنگی تربیتی شهید سلیمانی این شهر برگزار شد.
امیرحسین جمشیدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون، ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: با توجه به اینکه ایران کشوری است که زیاد در مواجهه با حوادث طبیعی و نیز دشمنی استکبار قرار دارد، آشنایی با تدابیری که آسیب ها را به حداقل برساند، ضروری است.
وی تصریح کرد: باید امکاناتی فراهم شود که همه، به ویژه دانش آموزان، در زمینه مقابله با آسیب ها آموزش های لازم را ببینند.
در ادامه حامد پشنگیان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و اهمیت و حساسیت مقوله پدافند غیر عامل گفت: با توجه به اینکه ما همیشه مورد هجوم استکبار بوده ایم، با رعایت اصول پدافند غیرعامل باید در جهت حفظ و تقویت زیرساخت های حیاتی و حساس کشور تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه اداره ها باید اهتمام لازم در زمینه آموزش های پدافند غیرعامل را به کارکنان خود به عمل آورند، گفت: رعایت پدافند غیرعامل امری ضروری است و باید این فرهنگ را نهادینه کرد، تا در برابر خطرات و تهدیدات مصون بمانیم.
در پایان نحوه کار با کپسول آتش نشانی و اطفا حریق توسط کارشناس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون به پرسنل اداری آموزش و پرورش این شهر آموزش داده شد.
کد مطلب : ۲۴۰۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما