۰
plusresetminus
با حضور مدیر مجمع خیران نخبه‌پرور فارس در شهرداری کازرون؛

رایزنی برای راه‌اندازی مرکز شناسایی نخبگان کازرون

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۲
در راستای گسترش فعالیت های مرکز و در جهت عدالت محوری با توجه به اینکه در کازرون نخبگان زیادی وجود دارد قصد داریم مرکزی تأسیس کنیم تا این نخبگان تشویق و ساماندهی شوند و در ادامه با معرفی آنها از پتانسیلشان در کارهای اجرایی استفاده شود.
شهرداری کازرون در نشستی پذیرای مدیر مجمع خیران نخبه‌پرور فارس
شهرداری کازرون در نشستی پذیرای مدیر مجمع خیران نخبه‌پرور فارس
به گزارش ظفر انصاری/ حافظ خبر؛ شهرداری کازرون در نشستی پذیرای مدیر مجمع خیران نخبه‌پرور فارس بود.
مهندس رضا نوذری، شهردار کازرون در این نشست شناسایی نخبگان در سطوح مختلف را امری لازم و ضروری خواند و گفت: شناسایی نخبگان باید از کودکان شروع شود، چرا که اگر آنها مشوق پیدا کنند قطعا آینده کشور که به دست آنها ساخته خواهد شد، آینده ای روشن و پر از امید خواهد بود.
مهندس نوذری با استقبال از پیشنهاد دکتر شریف مبنی بر ایجاد مکان ثابت جهت شناسایی نخبگان در کازرون اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر آماده است در حد توان در این زمینه با مجمع خیران نخبه پرور همکاری کند.
حبیب شریف، مدیر مجمع خیران نخبه پرور فارس اهداف مجمع را تشریح کرد و گفت: در راستای گسترش فعالیت های مرکز و در جهت عدالت محوری با توجه به اینکه در کازرون نخبگان زیادی وجود دارد قصد داریم مرکزی تأسیس کنیم تا این نخبگان تشویق و ساماندهی شوند و در ادامه با معرفی آنها از پتانسیلشان در کارهای اجرایی استفاده شود.
محسن روزبهی، رئیس شورای اسلامی شهر نیز در سخنانی اظهار کرد: کازرون پر از نخبه و استعداد است که متاسفانه خیلی از آنها ناشناخته مانده اند و تنها در صورتی که در سطح ملی و جهانی جایگاه و مدالی کسب کنند از طریق رسانه ها اطلاع پیدا می‌کنیم که کازرونی بوده‌اند.
وی شورا را یک نهاد مردمی دانست و ادامه داد: یکی از وظایف اصلی شورای اسلامی شهر، بررسی نیازمندی های جامعه است که شامل موارد متعدد از جمله حوزه فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و درمانی و عمرانی است یعنی وظایف شورای اسلامی تنها محدود به امور روزمره در مدیریت شهری نیست.
روزبهی فرهنگ‌سازی را یکی از موضوعات مهم شورای اسلامی شهر برشمرد و گفت:راگر برخی از مسائل در حوزه فرهنگ به موقع حل نشود ممکن است در آینده مشکلاتی را به وجود بیاورد که حتی سالها هم نتوان آن را حل کرد و هدف اصلی ما در حوزه مدیریت شهری این است که فرهنگ اصیل منطقه از بین نرود.
وی ابراز امیدواری کرد که با ایجاد مجمع خیران نخبه پرور و با شناسایی و حمایت از نخبگان زمینه رشد و شکوفایی بیش از پیش آنها فراهم شود و این نخبگان بتوانند منشأ خیر و برکت برای جامعه باشند.
سپس دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی دانش و نیروی انسانی را پایه و اساس توسعه در جامعه دانست و تصریح کرد: این نیاز وجود دارد که یک مجموعه به صورت قانونی و رسمی برای حمایت از نخبگان در کازرون ایجاد شود تا نخبگان بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند و همین نیاز ایجاب می‌کند که همه مسئولان شهرستان با هم همکاری کنند.
کد مطلب : ۲۴۰۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما