۰
plusresetminus
مدیر عامل مجتمع پتروشیمی شیراز:

پیشرفت و توسعه صنعتی کشور نیازمند بستر سازی مناسب

آگاهی دادن به مردم مهمترین رسالت خبرنگاران
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۶
مدیرعامل مجتمع پتروشیمی شیراز با تاکید بر لزوم ایجاد ارتباط میان صنعت و رسانه، گفت: رسانه‌ها باید فارغ از تفسیرهای تک بعدی از پردازش خطی و یکجانبه مسائل خودداری کرده و در مسیر تقویت صنعت، تولید و در نهایت عدم وابستگی گام بردارند.
پیشرفت و توسعه صنعتی کشور نیازمند بستر سازی مناسب
به گزارش حافظ خبر، امین امرایی در دیدار با خبرنگاران و عکاسان خبری که در پتروشیمی مرودشت، برگزار شد، گفت: برای پیشرفت و توسعه صنعت در کشور باید بستر سازی مناسبی انجام شود و این موضوع بسیار مهم از طریق رسانه‌های مستقل و بیان واقعیت‌ها محقق می‌شود.

وی بیان کرد: رسانه ها با عمل به رسالت اصلی خود که همان آگاهی بخشی و بیان واقعیت ها در بین مردم است میتوانند امید به آینده و اعتماد عمومی را افزایش دهند.
مدیرعامل مجتمع پتروشیمی شیراز با اشاره به اینکه در عصری قرار داریم که انقلابی در ارتباطات و اطلاعات همه ما به وجود آمده، تصریح کرد:  اکنون مفهوم و مبانی قدرت با تغییر و تحولات اساسی روبرو شده و ما در انقلاب ارتباطات و اطلاعات قرار داریم.

وی افزود:  در حال حاضر رسانه ها اساسی ترین موضوع قدرت در این انقلاب ارتباطی است و استعمار نوین به موقع متوجه این نقش شده و از آن نهایت بهره برداری را کرده است.
امرایی ادامه داد: رسانه ها اکنون نقش بسیار مهم و قدرت بالایی در هدایت و جهت دهی افکار مردم دارند، شکل دهنده و هدایت‌گری مناسب با افکار عمومی و تعاریف مورد نیاز جامعه هستند.

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در مورد گام دوم انقلاب مقام اظهار کرد: در این بیانیه نقش رسانه‌ها به عنوان شکل دهنده و توسعه دهند جامعه بیان شده و از جوانان خواسته شده در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن پیشگام شوند.

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی شیراز ادامه داد: کشورهایی که در جهان به دنبال استقلال طلبی و آزادی هستند با رویکرد رسانه‌های غربی با هدف تعرض رسانه‌ای، روبرو میشوند و با وجود  شانه های قدرتمند در آگاهی بخشی به مردم میتوان از این هجوم ها رهایی پیدا کرد.

امرایی در پایان گفت:  از رسانه‌ها درخواست داریم تا با حضور در متن و لایه‌های مختلف جامعه به ویژه حوزه صنعت و تولید و دستاوردهای به وجود آمده، واقعیت‌ها را به اطلاع مردم رسانده و در زمینه آگاهی بخشی گام بردارند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۱۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما