۰
plusresetminus
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز:

احیای بافت های فرسوده وکمتربرخوردار درون شهری جزو اولویت های مهم کمیسیون شهرسازی

تاریخ انتشارجمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۱
غلامعلی ترابی، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز به همراه غلامرضا شهریاری، شهردار منطقه دو و دیگر معاونین شهرداری منطقه از پروژه فرهنگی خدماتی خیابان کارگر بازدید و بر تکمیل آن تاکید کردند.
احیای بافت های فرسوده وکمتربرخوردار درون شهری جزو اولویت های مهم کمیسیون شهرسازی
به گزارش حافظ خبر، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه طی سالیان گذشته شهرداری شیراز در جهت احیای بافت های فرسوده این منطقه اقدامات خوبی را انجام داده است، بیان کرد: سالن ورزشی و مجتمع تجاری در مراحل نهایی کار قرار دارد و شورای ششم نیز در تلاش است تا با تخصیص بودجه پروژه را تکمیل و در اختیار شهروندان قرار دهد.

ترابی در ادامه بازدید از پروژه مجموعه فرهنگی ،ورزشی وخدماتی خیابان کارگر گفت: بدون شک با اجرای پروژه های محرک توسعه در بافت های فرسوده و‌ کم برخوردار و آسیب پذیر از لحاظ اجتماعی، شاهد تحول، رشد  توسعه در این بافت ها خواهیم بود و بدین ترتیب خیلی از مسایل و معضلات اجتماعی که مردم با آن مواجه هستند، مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه احیای بافت های فرسوده درون شهری، آسایش و آرامش را به مردم ساکن در آن هدیه می دهد، تاکید کرد: هم اکنون بافت های فرسوده از لحاظ ایمنی در خطر قرار دارند و با رخ دادن حادثه ای با خسارت های فراوانی مواجه می گردیم، بنابراین باید با تخصیص بودجه این بافت ها را احیا نماییم تا مردم ساکن در منطقه در ایمنی قرار گیرند.

 ترابی با اشاره به اینکه احیای بافت های فرسوده جزو اولویت های مهم کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز است، افزود:ازانجاکه ازسوی شهرداری منطقه دودرراستای توسعه وبرخورداری سطح این منطقه ازشهرپروژه های مهم وتاثیرگذاری دردست احداث قرارداردودارای پیوست اجتماعی می باشد.در تلاش هستیم ضمن تامین بودجه تکمیل اینگونه پروژه هادرسطح کانشهرشیراز با تصویب طرح های موضعی و موضوعی و طرح های محرک توسعه شاهد بهسازی این بافت ها باشیم.

وی گفت: بدون شک دغه دغه شهروندان، دغه دغه اعضای شورای شهر نیز است بنابراین اعضای شورای شهر نیز تلاش می کنند تا در آینده ای نزدیک این بافت ها بازسازی شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۱۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما