۰
plusresetminus
استاندار فارس:

رسیدگی به مسائل تولید کنندگان با جدیت پیگیری میشود

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۹
استاندار فارس گفت: کمیته رفع موانع تولید در این استان راه اندازی شده و جلسات آن به صورت مداوم باحضور مدیر ارشد استان برگزار می شود؛ اهتمام جدی در رسیدگی به مسائل تولیدکنندگان وجود دارد.
رسیدگی به مسائل تولید کنندگان با جدیت پیگیری میشود
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه در دیدار جمعی از فعالین بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه بانک های خصوصی باید با سیاست های مدیریت استان همراهی کنند، اظهارداشت: موضوع ایجاد تعادل در نسبت سپرده به تسهیلات در بانک های استان، پرداخت عادلانه تسهیلات و حمایت از بخش تولید با ایجاد شفافیت مورد تاکید مدیریت استان خواهد بود.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه برای پیشرفت پتروشیمی های استان پیگیری های جدی صورت خواهد گرفت، ادامه داد: موضوع انتقال آب از خلیج فارس یک بحث علمی است که موافقان و مخالفانی دارد و باید با دقت پیگیری شود؛ یک نظر این است که انتقال آب دریا برای منطق جنوبی استان صورت گیرد و همزمان از خروج آب از استان به سمت دریا جلوگیری شود.
استاندار فارس با تاکید بر اهمیت رسیدگی به موضوع عفاف و حجاب، گفت: طرح های کارشناسانه برای تقویت از فرهنگ عفاف و حجاب با استفاده از ظرفیت های فرهنگی باید از طرف فعالان این عرصه ارائه و مورد بررسی قرار گیرد.
ایمانیه با اشاره به اینکه سازوکار پاسخگویی مدیران برای قول هایی که داده‌اند باید طراحی شود، ادامه داد: همچنین سازوکار حمایت از سوت زنی سالم و دقیق برای تشویق نظارت دلسوزانه در جامعه باید طراحی و اجرا شود.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه رسیدگی به مناطق محروم از جمله مسائل مورد توجه مدیریت استان است و در این زمینه هماهنگی های لازم از طریق قرارگاه احمدبن موسی(ع) صورت می‌گیرد، گفت: سازوکار همکاری گروه های جهادی با قرارگاه احمدبن موسی (ع) و استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی باید طراحی شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۱۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما