۰
plusresetminus
استاندار فارس:

عزم دولت در جذب سرمایه‌گذاری جدی است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۸
استاندار فارس به شبهات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص عدم پذیرش یک سرمایه گذار پاسخ داد و تاکید کرد: عزم دولت سیزدهم در جذب سرمایه‌گذاران جدی است.
عزم دولت در جذب سرمایه‌گذاری جدی است
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه جذب سرمایه گذاران و مشارکت بخش خصوصی از اولویت های دولت سیزدهم است، اظهار داشت: چندی پیش مطلبی به نقل از وزیر محترم گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در ارتباط با وقت دهی به یک سرمایه گذار در استان فارس مطرح شده که به نظر می رسد مطالب مطروحه، ناقص به اطلاع ایشان رسانده شده است.
استاندار فارس در توضیح اصل ماجرای مذکور گفت: سرمایه گذاری که مد نظر وزیر است، از اتباع کشورهای دیگر بوده و طبق قانون باید به لحاظ امنیتی، استعلام های لازم در خصوص ایشان انجام می شد که دفتر استانداری نیز با سازمان های مربوطه هماهنگی لازم را انجام دهد.
استاندار فارس با ابراز تعجب از بازنشر خبر عدم پذیرش سرمایه گذار مربوطه افزود: پس از اعلام موضوع به وزیر و پاسخ مثبت ایشان در خصوص انجام استعلام، ظرف ۴۸ساعت و در سریع ترین زمان ممکن، دیدار با سرمایه گذار مذکور انجام شد اما جای تعجب است که مطلب به گونه ای دیگر از جناب وزیر نقل شده است.
ایمانیه با بیان اینکه در مورد حجم سرمایه گذاری این سرمایه گذار نیز مطالب ناقص درج شده است، بیان کرد: حجم سرمایه گذاری مورد نظر سرمایه گذار بسیار متفاوت از رقم ذکر شده می باشد.
وی با تاکید مجدد بر اینکه پیگیری های لازم در خصوص این سرمایه گذار با جدیت انجام شده است، افزود: باز نشر این خبر پس از یک ماه آن هم با اطلاعات ناقص، سوال برانگیز بود.
استاندار فارس با بیان اینکه دولت از سرمایه گذاران حمایت جدی و حقیقی دارد، اظهار داشت: در دو ماهی که از شروع به کار ما در استان می گذرد، رویکرد جدی در حمایت از سرمایه گذاری، اشتغال و رفع موانع تولید داشته ایم که این رویکرد، مورد تایید و اذعان صاحب نظران است.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۳۴۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما