۰
plusresetminus
سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم:

دشمن از قدرت دفاعی ایران واهمه دارد

تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۶
سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ منطقه شرق شیراز، با اشاره به اجرای این رزمایش در هفته آینده، گفت: دشمن قدرت دفاعی ایران را خیلی خوب شناخته و از آن واهمه دارد.  
دشمن از قدرت دفاعی ایران واهمه دارد
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ احمد جعفری جمعه ۲۶ آذر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: دو گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در منطقه شرق شیراز به اجرای رزمایش خواهند پرداخت.
 
وی افزود: قدرت دفاعی ایران همپا با قدرت آفندی روز به روز در حال پیشرفت است و همین قدرت دفاعی و آفندی دشمنان را گیج و منکوب کرده است.
 
سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم هفده منطقه شرق شیراز ادامه همچنین با اشاره به پدافند غیر عامل حضور مستمر و مداوم بسیجیان در تمام عرصه‌های امنیتی، دفاعی، امدادی، سازندگی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را مهم خواند و خاطرنشان کرد: امنیت پایدار مردمی و بازدارندگی پایدار را مرهون تلاش بسیجیان در عرصه‌های مذکور می‌دانیم.
 
جعفری عنوان کرد: تقویت آمادگی رزم بسیجیان توسعه ظرفیت و قابلیت های بسیجیان در بخش‌های آموزشی رزمی و عملیاتی از اهداف مهم این رزمایش است.
 
سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ گفت: گشت‌های خودرویی تورهای ایست و بازرسی در معابر اصلی و ورودی شهرها، گشت‌های پیاده محل محور، اجرای کلاس‌های آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش بصیرتی و معنوی بسیجیان، اجرای برنامه‌های ورزشی و آمادگی جسمانی از دیگر اقدامات بسیجیان در این رزمایش است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۳۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما