۰
plusresetminus
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس خبر داد:

مشاور استاندار در امور مالی، اقتصادی و بودجه منصوب شد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۷
استاندار فارس با صدور حکمی ساسان مبینی دهکردی را به عنوان مشاور در امور مالی، اقتصادی و بودجه منصوب کرد.
مشاور استاندار در امور مالی، اقتصادی و بودجه منصوب شد
به گزارش حافظ خبر، هادی بستام بیان کرد: از ابتدای فعالیت محمد هادی ایمانیه به عنوان استاندار فارس، تلاش شده که از افراد توانمند و صاحب‌نظر در حوزه‌های مختلف استفاده شود تا ان‌شاءالله سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم به‌نحو احسن در استان اجرایی گردد.
بستام عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوعات اقتصادی در شرایط کنونی کشور و تأکید استاندار فارس بر سپردن مسئولیت‌های مرتبط با امور اقتصادی به افراد متخصص و با تجربه، آقای ساسان مبینی دهکردی که مدیرکل وقت دیوان محاسبات استان فارس بودند نیز به‌عنوان یکی از گزینه‌های مطرح، مورد بررسی و ارزیابی جهت تصدی سمت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس قرار گرفتند. با توجه به سوابق ارزشمند ایشان و پس از رایزنی اولیه با دیوان محاسبات کشور، حکم سرپرستی برای ایشان صادر شد. 
از آنجا که آقای مبینی سال‌های پایانی خدمت خود را در دیوان محاسبات سپری می‌کردند، استانداری فارس رسما تقاضای به‌تعویق افتادن بازنشستگی ایشان را از دیوان محاسبات نمود که متأسفانه به‌رغم پیگیری‌های استاندار محترم و همراهی و تلاش برخی از اعضای محترم مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، این امر محقق نگردید.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس خاطرنشان کرد: ضمن قدردانی از زحمات ایشان و به جهت استمرار بهره‌مندی از تخصص و توانمندی جناب آقای مبینی، هم‌اکنون نیز ایشان به‌عنوان مشاور استاندار فارس در امور مالی، اقتصادی و بودجه منصوب شدند.
وی هم‌چنین اظهار کرد: تا مشخص شدن جایگزینِ قطعی آقای مبینی، فعلا سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس به آقای عبدالعظیم خادم‌حمزه که با حفظ سمت مدیرکل دفتر امور اقتصادی هم می‌باشند، محول شده است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۴۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما