۰
plusresetminus
مدیر کل ثبت و اسناد استان فارس:

توزیع عادلانه اعتبارات استانی برای تکمیل و ساخت پروژه های نیمه تمام در فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۴
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن قدردانی از همکاری بی دریغ مسؤلان این سازمان با ادارات ثبتی فارس طی سال های اخیر، استمرار و توجه بیش از پیش در تخصیص و توزیع عادلانه اعتبارات استانی جهت تکمیل پروژه های ساختمانی در حال ساخت، تعمیر و تجهیز این ادارات را خواستار شد.
توزیع عادلانه اعتبارات استانی برای تکمیل و ساخت پروژه های نیمه تمام در فارس
به گزارش حافظ خبر، مدیرکل و معاون برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با رییس این سازمان دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که با هدف تأمین اعتبار جهت اداره ثبت در حال ساخت شهرستان مهر و تعمیر و تجهیز دیگر ادارات تابعه ثبتی فارس صورت پذیرفت سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت فارس ضمن تشریح بخشی از مشکلات موجود در ادارات ثبتی تابعه این اداره کل خاطر نشان نمود: علیرغم حجم وسیع خدمات رسانی ادارات ثبت اسناد و املاک و گستره خدمات این ادارات به جامعه شاهد می باشیم ساختمان های مورد استفاده بعضاً فرسوده و با توجه به قدمت تعداد زیادی از این ادارات نیاز به تعمیر و تجهیز ضروری است.
وی افزود: همچنین ساختمان اداره ثبت شهرستان مهر که از سال 1393 شروع به احداث گردیده تا کنون تکمیل نگردیده و تنها شاهد 60 درصد پیشرفت فیزیکی در این زمینه می باشیم و تأمین اعتبار جهت تکمیل آن را گامی مهم در تسهیل خدمات رسانی به مردم شریف این شهرستان عنوان داشت.
مدیرکل ثبت فارس با قدردانی از همکاری بی دریغ مسؤلان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با این اداره کل طی سال های گذشته ابراز داشت: با التفات به درآمد زا بودن ادارات ثبت و اینکه درآمد حاصل از فرایندهای ارائه خدمات این ادارات به خزانه واریز می گردد، استمرار و توجه بیش از پیش در تخصیص اعتبار از محل اعتبارات استانی و توزیع عادلانه اعتبارات جهت تکمیل پروژه های ساختمانی در حال ساخت، تعمیر و تجهیز این ادارات مد نظر قرار گیرد.
در ادامه این کارگروه احمد علی افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس با اشاره به نقش حساس و حیاتی ادارات ثبت و ضمن بیان مشکلات بودجه ای موجود و کمبود اعتبارات، نسبت به تخصیص اعتبار در زمینه تعمیر و تجهیز و تکمیل ساختمان اداری ثبت شهرستان مهر قول مساعد داد و خاطر نشان نمود: علیرغم تنگناها و معضلات تأمین اعتبار بیشترین تلاش خود را در این راستا به کار خواهیم گرفت.
کد مطلب : ۲۴۴۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما