۰
plusresetminus
مدیر آموزش و پرورش کازرون خبر داد:

واحد معاونت آموزش ابتدایی کازرون رتبه اول استان را کسب کرد

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۴
بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط حوزه آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، واحد معاونت آموزش ابتدایی کازرون رتبه اول استان را به خود اختصاص داد.
واحد معاونت آموزش ابتدایی کازرون رتبه اول استان را کسب کرد
 به گزارش حافظ خبر،امیرحسین جمشیدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش این شهر، گفت: به دنبال تلاش های انجام شده در زمینه ارتقای سطح کیفی امور آموزشی در مدارس ابتدایی کازرون که از اهداف مهم و در دست اقدام این مدیریت بوده، طی ارزیابی که از سوی اداره کل آموزش و پرورش فارس از 59 اداره آموزش و پرورش فارس انجام شد، واحد معاونت آموزش ابتدایی کازرون رتبه اول را کسب کرد.   
محمود بتوان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کازرون، نیز در این خصوص گفت: در ارزیابی آموزشی و اداری که معاونت آموزش ابتدایی استان هر ساله از حوزه آموزش ابتدایی ادارات در عناوین کیفیت بخشی، توانمندسازی نیروی انسانی، اجرای طرح ها و ... به عمل می آورد، به کیفیت اجرای طرح ها توجه ویژه ای دارد و این اداره نیز با توجه ویژه به این موضوع موفق به کسب رتبه اول در استان شد.  
وی در پایان ضمن تبریک این موفقیت، آن را حاصل تلاش های معلمان، عوامل اداری مدارس و کارشناسان حوزه آموزش ابتدایی، حمایت های شورای معاونین آموزش و پرورش کازرون و همراهی دانش آموزان و اولیای آنان دانست.
کد مطلب : ۲۴۴۵۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما