۰
plusresetminus
آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی:

مخالفت با واکسن در منطق اسلام نیست

تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۱
خداوند توفیق داد امروز (دیروز دوشنبه) دوز سوم واکسن کرونا را زدیم و توصیه پزشکان را عمل کردیم. مردم باید توجه داشته باشند یکی از واجبات مانند نماز، حفظ سلامتی بدن است
واکسن زدن آیت الله مکارم شیرازی
واکسن زدن آیت الله مکارم شیرازی
به گزارش حافظ خبر؛ آیت‌ا... ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: بعضی می‌گویند ما واکسن نمی‌زنیم هر آن‌چه باد، این در منطق اسلام نیست و باید سلامتی را حفظ کرد.  در روایات هم درباره حفظ سلامت تاکیدها و توصیه‌های زیادی شده است.
به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی آیت‌ا... مکارم شیرازی، وی پس از تزریق دوز سوم واکسن کرونا در سخنانی تصریح کرد: خداوند توفیق داد امروز (دیروز دوشنبه) دوز سوم واکسن کرونا را زدیم و توصیه پزشکان را عمل کردیم. مردم باید توجه داشته باشند یکی از واجبات مانند نماز، حفظ سلامتی بدن است.
وی ادامه داد: ائمه(ع) طبیب نبودند ولی طب الأئمه نشان می‌دهد که آن‌ها همیشه توصیه می‌کردند و کسانی که به این توصیه‌ها عمل می‌کنند زندگی سالمی دارند.
آیت‌ا... مکارم شیرازی اضافه کرد: بنابراین شما عزیزان بدون استثنا فراموش نکنید و این واکسن را بزنید حالا بعضی‌ها هم اگر مختصر عوارضی پیدا کردند برطرف می‌شود ان‌شاء‌ا... . عمده این است که برای درازمدت باعث سلامتی می‌شود و حفظ سلامتی یکی از عبادات است. خداوند به همه مسلمانان سلامتی، طول عمر و عاقبت بخیری دهد.  
کد مطلب : ۲۴۴۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما