۰
plusresetminus
استاندار فارس:

توجه به قرآن و اهل بیت(ع) همزمان در هیات ها مورد تاکید باشد

مولف : منیره خسروبیگ
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۵
استاندار فارس گفت: پیامبر اسلام (ص) ما را به قرآن و اهل بیت (ع) توصیه کرده اند و هیأت ها نیز باید به این موضوع هم زمان توجه کنند.
توجه به قرآن و اهل بیت(ع) همزمان در هیات ها مورد تاکید باشد
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه در جلسه مسئولان هیأت های شیراز اظهارداشت: بیان تفسیر قرآن و احکام شرعی در مجالس مذهبی از گذشته رواج داشته است و امروزه نیز باید به این سنت حسنه توجه ویژه ای داشته باشیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه محبت اهل بیت(ع) و حضور در مجالس ایشان از الطاف الهی به جامعه است، افزود: باید تلاش کنیم که فرهنگ اهل بیت و هیأت را در خانواده های خود تقویت کنیم و این فرهنگ را نسل به نسل منتقل کنیم که در این زمینه مهم ترین نقش را خود هیأت های مذهبی بر عهده دارند.
وی ادامه داد: تامین زمین های با کاربری مذهبی و خیریه برای ساخت مساجد و هیات ها توسط خیرین در دستورکار مدیریت ارشد استان قرار خواهد گرفت.
استاندار فارس با بیان اینکه استفاده مطلوب از موقوفات برای تقویت و پشتیبانی از فعالیت هیأت های مذهبی استان اهمیت دارد، گفت: هر جا هیأت های مذهبی فعال هستند فتنه ها و مشکلات اجتماعی کمتر است و مدیریت فرهنگی و اجتماعی به صورت مطلوب تری صورت می گیرد.
 ایمانیه با اشاره به اینکه پاسخ به شبهات و تقویت پایه های اعتقادی مردم به وسیله هیأت های مذهبی به خوبی قابل انجام است، تصریح کرد: حضور هیأت های مذهبی در موضوعات اجتماعی مانند ازدواج، طلاق و فرزندآوری موجب موفقیت بیشتر کشور در این عرصه ها خواهد شد.
نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: مسئولین شهری و سایر مدیران مرتبط باید پراکندگی مجموعه های فرهنگی و مذهبی در سطح شهر را بررسی کرده و با مشخص کردن توزیع جغرافیایی آن ها، برای جبران کمبودها در این زمینه تدابیر لازم را بیندیشند.
مولف : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۴۶۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما