۰
plusresetminus
دانشگاه علمی کاربردی:

برگزاری اولین رویداد شتاب خدمات پزشکی از راه دور با رویکرد فناوری اطلاعات توسط مرکز آموزش علمی کاربردی کارخانجات مخابراتی ایران

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۸
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی وحد استان فارس از برگزاری اولین رویداد شتاب خدمات پزشکی از راه دور با رویکرد فناوری اطلاعات توسط مرکز آموزش علمی کاربردی کارخانجات مخابراتی ایران خبر داد.
برگزاری اولین رویداد شتاب خدمات پزشکی از راه دور با رویکرد فناوری اطلاعات توسط مرکز آموزش علمی کاربردی کارخانجات مخابراتی ایران
به گزارش حافظ خبر، حبیب دانش منش با اعلام این خبر افزود: این رویداد در 4 محور با عنوان های کاربرد فناوری اطلاعات در مراقبت های پزشکی از راه دور ، فناوری های نوین از راه دور برای مراقبت از بیماران در منزل ، بهبود امنیت ، کارایی و دقت سامانه های پزشکی از راه دور و اپلیکیشنهای تلفن همراه با ارائه خدمات پزشکی از راه دور در تاریخ 15 دی ماه سال جاری در مرکز آموزش علمی کاربردی کارخانجات مخابراتی ایران برگزار می شود.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحداستان فارس با ابراز اینکه به 3 ایده برتر انتخاب شده  در این رویداد جوایز نقدی اعطاء و برای پرورش و تجاری سازی ایده ها به مرکز رشد و مجتمع کار آفرینی و نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس معرفی می شوند، گفت : ایده های برتر می توانند از تسهیلات مالی و پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات استان فارس نیز بهره مند شوند.
وی ادامه داد : علاقمندان به شرکت در این رویداد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۷۱۹۱۰۰۱۸۸۱ داخلی ۳۰۷  و ۰۹۰۳۴۹۰۴۵۰۶تماس بگیرند.
گفتنی است برای شرکت کنندگان که ایده های آنها توسط کمیته داوری پذیرفته شود، تقدیر نامه و همچنین برای افراد شرکت کننده نیز ، گواهی حضور در همایش صادر می شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۴۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما