۰
plusresetminus
جهاد کشاورزی شهرستان کازرون:

آغاز صدور دامدار کارت در کازرون

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۹
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: این کارت به دامداران برای تامین سرمایه در گردش کمک می‌کند تا بتوانند از طریق آن نهاده‌های دامی مورد نظر خود را خریداری کنند.
آغاز صدور دامدار کارت در کازرون
به گزارش حافظ خبر،حمید رشیدی با اشاره به اینکه صدور دامدار کارت با هدف تسهیل بخشی از  مشکل کاهش و عدم نقدینگی در واحدهای تولیدی دامی برنامه ریزی گردیده افزود: این کارت در سه نوع  ۵۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون ریال، با سود ۱۱ درصد و بازپرداخت یک ساله می باشد که در فاز اول اجرایی به دامداریهای دارای حداکثر۳۳ دام سبک و همچنین دامداریهای حداکثر ۲۸ دام سنگین  توسط بانک کشاورزی  اعطا می‌شود.
وی بابیان اینکه در کازرون حدود 500 هزار رأس دام سبک و حدود 24 هزار رأس دام سنگین وجود دارد تصریح کرد: سرانه تسهیلات برای هر رأس دام سبک ۳۰۰هزار تومان و برای هر دام سنگین ۷۰۰هزارتومان تعیین شده است.
این مقام مسئول تاکید کرد: این کارت صرفاً برای خرید و تأمین نهاده‌های دامی است و تولیدکنندگانی که "دامدار کارت" را تهیه کنند، می‌توانند متناسب با دامی که دارند به محل معرفی شده توسط جهادکشاورزی مراجعه و نهاده مورد نیاز خود را دریافت ‌کنند. 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: دامداران واجد شرایط شهرستان می توانند با مراجعه به سامانه سیتا به آدرس cita.maj.ir  نسبت به ثبت نام  جهت  دریافت دامدار کارت اقدام نمایند.
کد مطلب : ۲۴۴۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما