۰
plusresetminus
شرکت آب و فاضلاب شیراز:

فعالیت بیش از 60 ایثارگر دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب فارس

تلاش برای ارائه خدمت به مردم
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۶
شرکت آب و فاضلاب شیراز در دوران دفاع مقدس چنین شهید را تقدیم اسلام کرده و اکنون ۶۵نفر از جانبازان و ایثارگران بزرگ در این شرکت فعالیت می کنند که با همکاری سایر همکاران، سعی می کنند آب سالم و با کیفیت را به  2/4 میلیون ارائه کنند.
فعالیت بیش از 60 ایثارگر دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب فارس
به گزارش حافظ خبر، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شیراز امروز چهارشنبه ۱۵دی در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده فیض الله کنعانی در جمع مسولین و خبرنگاران گفت : خدا را شاکریم که امروز این افتخار نصیب ما شده تا میزبانی شهدا گمنام را داشته باشم .
 
 بهمن بهروزی در این مراسم با بیان اگبه اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران سرمایه اجتماعی ما و اسلام هستند ،افزود : سلام به شهدا که رفتند تا بمانند نه مانند تا بمیرند.
 
وی با تشکر و تقدیر از همه همکاران که برای این برنامه زحمت کشیده اند ،عنوان کرد: این شرکت در دوران دفاع مقدس چند شهید را تقدیم به انقلاب کرده است.
 
بهمنی در ادامه سخنان خود ،گفت :65 نفر از ایثارگران شیراز در این شرکت فعالیت می کنند و با همکاری سایر همکاران، سعی می کنند آب سالم و با کیفیت را به 2 و چهار دهم میلیون ارائه کنند.
 
 
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شیراز با یادآوری این مطلب که سلام به شهدا که رفتند تا بمانند نه مانند تا بمیرند، اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند.
 
وی با اشاره به اینکه احترام و تکریم خانواده شهدا یک تعارف نیست، یک وظیفه است که باید به آن توجه کنیم، این رویه در شرکت آب و فاضلاب شیراز ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم حق شهدا و خانواده شهدا را ادا کند و این شرکت خود را خادم خانواده معزز شهدا می داند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۵۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما