۰
plusresetminus
نیروی انتظامی استان فارس :

وقوع سرقت با ترفند بیهوش کردن افراد در منازل تکذیب شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۰
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فارس، وقوع سرقت با ترفند بیهوش کردن افراد در منازل این استان را تکذیب کرد.
وقوع سرقت با ترفند بیهوش کردن افراد در منازل تکذیب شد
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ حمید افرامن، چهارشنبه ۲۲ دی و در توضیح پیرامون فایل صوتی و متنی منتشر شده در فضای مجازی، مبنی بر وقوع سرقت در برخی شهرستان‌های فارس با ترفند، بیهوش کردن ساکنان، به خبرنگاران گفت: وقوع چنین حوادثی را در استان فارس کاملا تکذیب و رد می‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه، پلیس در خصوص، کلیپ صوتی و خبری در فضای مجازی مبنی ورود سارقانی به بهانه فروش پتو و پارچه به منازل، بیهوش کردن افراد و به سرقت بردن اموال شهروندان، بررسی دقیق و راستی آزمایی کرده است، خاطرنشان کرد: در بررسی های تخصصی و استعلام از سامانه پلیس مشخص شد که چنین اخباری صحت ندارد و کذب است.
 
افرامن با بیان اینکه شهروندان به شایعات فضای مجازی توجه نکرده و هرگونه اخبار صحیح را از سایت های مجاز و معتبر دنبال کنند، گفت: شهروندان به هیچ عنوان نباید به افراد ناشناس، غریبه و مشکوک که به عنوان فروشنده، تعمیرکار و ... دوره‌گرد به محله آنان مراجعه می‌کنند، اعتماد نکرده و تحت هیچ شرایطی افراد غریبه را به خانه راه ندهند.
 
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده افراد یا خودروهای ناشناس و مشکوک که در اطراف منزل یا محل کسب آنان پرسه می زنند ضمن ثبت مشخصات ظاهری فرد و خودرو، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۵۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما