۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

امدادرسانی نیروهای اورژانس ۱۱۵ اقلید به مددجوی ۷۰ ساله در شرایط برفی

رئیس اورژانس دانشگاه
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۰
نیرو‌های اورژانس شهرستان اقلید، یک بیمار دارای مشکل کاهش هوشیاری را با توجه به بارش برف و سختی تردد در جاده، با موفقیت به بیمارستان منتقل کردند.
امدادرسانی نیروهای اورژانس ۱۱۵ اقلید به مددجوی ۷۰ ساله در شرایط برفی
به گزارش حافظ خبر، رییس این مرکز از امدادرسانی نیروهای اورژانس ۱۱۵ اقلید به یک مرد ۷۰ ساله با مشکل کاهش هوشیاری، خبر داد و گفت: با توجه به بارش سنگین برف در روستای سه قلات و تردد سخت خودروی اورژانس در مسیر، تیم فوریت ‌های پزشکی به محل اعزام شد.

محمدجواد مرادیان افزود: تیم فوریت‌ های پزشکی پس از بررسی وضعیت بیمار، ضمن هماهنگی با EOC، هلال احمر و دبیر بحران شبکه بهداشت و درمان اقلید، بیمار را از سه قلات به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلید منتقل کردند.

وی با تقدیر از اقدامات نیروهای اورژانس در امدادرسانی به این بیمار، اضافه کرد: «سعید شبانی» و «رحمان قاسمی» نیروهای فوریت ‌های پزشکی اقلید در این ماموریت موفق حضور داشتند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه ادامه داد: بر اساس هشدار هواشناسی مبنی بر شکل گیری سامانه بارشی در استان فارس طی روز‌های آینده، آمادگی ‌های لازم به گروه‌ های امدادی اورژانس، بیمارستان ‌ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی داده شده است.

 مرادیان افزود: دستورالعمل آمادگی برای شرایط اضطراری به تمامی واحد‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ابلاغ شده و در صورت وقوع حوادثی مانند سیل، روند ارایه خدمت بیمارستان ‌ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی به هم استانی ‌ها و مراجعان، متوقف نمی ‌شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۵۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما