۱
plusresetminus
با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان استهبان؛

تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی شهرستان استهبان

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۵
سرپرست فرمانداری بیان داشت ورزش یکی از عوامل اصلی کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه ورزش است و باید به ورزش و جوانان نگاه ویژه ای داشت هرچند که مشکلات زیادی سد راه ورزش شهرستان است ولی باید دست در دست هم داد و با حمایت و همکاری و تعامل بین دستگاه های اجرایی و ارگانها و نهاد ها تا حدودی این مشکلات را کاهش داد.
تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی  شهرستان استهبان
به گزارش حافظ خبر؛ جلسه روسای هیات‌های ورزشی با حضور یوسف کارگر، سرپرست فرمانداری و تنی چند از مسئولان، در باشگاه فرهنگیان شهرستان استهبان برگزار شد.
مصطفی ایزدی، سرپرست اداره ورزش و جوانان استهبان در این نشست از روسای هیات‌های ورزشی به عنوان سربازان گمنام در جبهه ورزش یاد کرد و به معرفی روسای جدید هیات های ورزشی پرداخت و از اسماعیلی رییس سابق اداره ورزش و جوانان، سعید اسفندیاری مسوول تربیت بدنی اموزشگاها، حسین گلزار مسوول تربیت بدنی سپاه ، حسن گریزان مسوول تربیت بدنی شهرداری که همکاری خوبی با اداره و جامعه ورزشی داشتند تقدیر و تشکر نمود و همچنین صابر خیرده ( رییس اسبق اداره ورزش ) را به عنوان مشاور ارشد ورزش و جوانان معرفی کرد.
در ادامه روسای هیات های ورزشی به کمبود ها، مشکلات و عملکرد چند ساله هیات پرداختند.
در ادامه زکی پور از حمایت از جامعه ورزشی و نگاه ویژه دکتر طهماسبی و پیگیری های مجدانه ایشان در امر ورزش شهرستان گفت و بیان داشت در حمایت ، مساعدت و همکاری در برنامه ها و طرح های اداره ورزش و جوانان از هیچ کوششی ددریغ نخواهیم کرد .
رضایی نژاد از اعضای شورای اسلامی شهر نیز در حمایت ورزش بانوان، ورزش روستایی و تشکیل مجمع خیرین ورزش سخنانی ایراد نمود.
در پایان سرپرست فرمانداری در یک جمع بندی کلی بیان داشت ورزش یکی از عوامل اصلی کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه ورزش است و باید به ورزش و جوانان نگاه ویژه ای داشت هرچند که مشکلات زیادی سد راه ورزش شهرستان است ولی باید دست در دست هم داد و با حمایت و همکاری و تعامل بین دستگاه های اجرایی و ارگانها و نهاد ها تا حدودی این مشکلات را کاهش داد.
در پایان با اهدا لوح سپاس از روسای هیات های ورزشی تجلیل شد.
کد مطلب : ۲۴۶۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما