۰
plusresetminus
اداره کل ورزش و جوانان استان فارس

برگزاری دومین دوره سری جوانان و سی امین دوره مسابقات بین المللی بزرگسالان بدمینتون جام فجر ایران در شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۴
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد: دومین دوره سری جوانان و سی امین دوره مسابقات بین المللی بزرگسالان بدمینتون جام فجر ایران به میزبانی شیراز در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار می شود.
برگزاری دومین دوره سری جوانان و سی امین دوره مسابقات بین المللی بزرگسالان بدمینتون جام فجر ایران در شیراز
به گزارش حافظ خبر، حیدر صفرپور چهارشنبه ۲۹ دی به خبرنگاران گفت: با پیگیری‌های انجام شده با استانداری فارس و جلسات متعدد با ستاد کرونا، سالن شهید آیت‌الله دستغیب شیراز که به عنوان بیمارستان پشتیبان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بود، با هدف میزبانی رقابت‌های بدمینتون فجر، به ورزش و جوانان فارس تحویل شده است.
 
وی با اشاره به اینکه شرایط میزبانی شیراز نیز طی جلسه‌ای با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رئیس فدراسیون بدمینتون، بررسی شد، گفت: از نظر رئیس فدراسیون، شیراز شرایط میزبانی این رویداد مهم ورزشی را دارد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس ضمن یادآوری اینکه رقابت‌های یاد شده، نیمه بهمن ماه در شیراز برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد که این رقابت‌ها در تقویم جهانی ثبت شده و امتیاز رنکینگ المپیک را دارد.
رئیس فدراسیون بدمینتون نیز گفت: ۲۰ کشور ارمنستان، استرالیا، آذربایجان، بلژیک، بلغارستان، کانادا، هند، قزاقستان، مالزی، مالت، پرتغال، اسلواکی، اوکراین، اسپانیا، هنگ‌کنگ، روسیه، اندونزی، سوئیس، عراق و ایران برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
محمدرضا پویا افزود: موسی ناشید دبیرکل فدراسیون آسیا بدمینتون، علی واجد رئیس کمیته توسعه آسیا و تانابالان رئیس اجرایی آسیا به عنوان میهمان ویژه این مسابقات خواهند بود.
 
پویا با بیان اینکه مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر با حضور ۱۶۹ ورزشکار از ۱۸ تا ۲۲ بهمن در شیراز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ۱۳ تا ۱۶ بهمن نیز دومین دوره مسابقات بین المللی سریز جوانان با حضور ۵ کشور ارمنستان، آذربایجان، هند، عراق و ایران در شیراز برگزار خواهد شد.
کد مطلب : ۲۴۶۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما