۰
plusresetminus
سفر استاندار فارس به شهرستان زرقان:

از افتتاح خط دوم کاشی حافظ تا پیگیری حل مشکلات مسکن مهر لپویی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۱
استاندار فارس در سفر یک روزه خود به شهرستان زرقان خط دوم کارخانه کاشی حافظ را افتتاح کرد.
از افتتاح خط دوم کاشی حافظ تا پیگیری حل مشکلات مسکن مهر لپویی
به گزارش حافظ خبر،  محمد هادی ایمانیه در سفر یک روزه خود به شهرستان زرقان خط دوم کارخانه کاشی حافظ را افتتاح کرد.
وی در حاشیه این سفر با ابراز خرسندی از راه اندازی این فاز تولیدی در کاشی حافظ بر لزوم توجه به بخش تولید در استان تاکید کرد.
استاندار فارس با اشاره به اینکه در این سفر مشکلاتی که شهرستان زرقان با آن‌ رو به رو است مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: مهمترین مشکلات مطرح شده مربوط به بخش‌های رحمت آباد، بند امیر، شهر لپویی و زرقان است.
 ایمانیه ادامه داد: امیدواریم بر اساس تصمیمات گرفته شده با استفاده از اعتبارات دولتی و بهره گیری از ظرفیت مسئولیت اجتماعی که در این شهرستان مستقر هستند ، بتوانیم مشکلات زیرساختی به ویژه در بخش آب، شبکه فاضلاب و راه را حل کنیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین به مشکلات متعدد ساکنان شهرک امام رضا (ع) در شهر لپویی اشاره کرد و افزود: رایزنی‌های انجام شده با امام جمعه و شهردار این شهر توافق‌هایی حاصل شد که امیدواریم تا پایان ۱۴۰۱ مشکلات باقی مانده مسکن مهر در لپویی پایان یابد.
استاندار فارس با بیان اینکه در این سفر گازرسانی به شهرک صنعتی زرقان کلید خورد این اقدام را بسیار ارزشمند دانست و افزود: هم اکنون ۹۶ واحد صنعتی در این شهرک مستقر هستند که از این زیر ساخت اساسی بهره‌مند می‌شوند.
 ایمانیه یادآور شد: مدیرعامل شرکت گاز استان برای گازرسانی به سایر شهرک‌های صنعتی استان اعلام آمادگی کرده است که این اقدام سبب می‌شود نبود گاز مانعی برای افزایش ظرفیت شهرک های صنعتی نباشد.
استاندار فارس با اشاره به اینکه با گازرسانی اخیر به ۱۲ روستا، ۹۳ درصد از روستاهای استان و از نعمت گاز برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: از مدیرعامل شرکت گاز استان خواسته شده برنامه زمان بندی برای تسریع گاز رسانی به ۷ درصد باقی مانده را ارائه دهد.
وی افزود: هم اکنون بیش از ۹۹ درصد از شهرهای استان نیز گازرسانی شده و سه شهر باقی مانده نیز تا پایان سال آینده امکان دسترسی به کار خواهند داشت.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۶۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما