۰
plusresetminus
معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی کشور:

حرکت های جهادی منجر به تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی می شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹
معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: حرکت های جهادی منجر به تربیت مجموعه وسیعی از مدیران جهادی در تراز انقلاب اسلامی می شود. 
حرکت های جهادی منجر به تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی می شود
به گزارش حافظ خبر،  رضا غلام زاده امروز در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس اظهار داشت: حرکت های جهادی جریانی ولایی، منسجم، مردمی و فراگیر در میان آحاد بسیجیان، مراکز علمی و فرهنگی کشور و ملل مسلمان و الهام بخش در جهان اسلام است.

وی افزود: معنویت در حرکت های جهادی، یک ارزش اصولی و پایه ای محسوب می شود و جهت گیری های تشکیلاتی باید به سمت تقویت آن باشد.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی کشور فلسفه اصلی تشکیل گروه های جهادی را بسیج کردن همه ظرفیت ها در راستای آرمان های انقلاب برشمرد و تصریح کرد: حرکت های جهادی مبتنی بر بیانات امامین انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارای مأموریت ها و رسالت های مهم و بزرگی است که آحاد جهادگران خود را ملزم به انجام آن می دانند. 

 غلام زاده با تاکید بر تلاش برای سازماندهی افراد علاقمند به خدمت به کشور و انقلاب در قالب حرکت های جهادی اضافه کرد: دستیابی به آرمان های متعالی انقلاب اسلامی، نیازمند تربیت انسان های مؤمن، بصیر، کارآمد و جریان ساز است که حرکت های جهادی کارگاه موفقی برای شکل گیری این افراد خواهد بود.

وی بیان داشت: حرکت های جهادی از طریق تداوم ارتباط با افراد توانمند شده و بسترسازی نقش آفرینی تخصصی و ارائه خدمات وسیع تر، به ایجاد شبه بزرگ اجتماعی مؤمنان جهادی و همچنین تربیت مجموعه وسیعی از مدیران جهادی در تراز انقلاب اسلامی منجر می شود.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۷۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما