۰
plusresetminus
ورزشی:

قهرمانی ورزشکار هندی در بخش انفرادی پسران رقابتهای بدمینتون بین المللی سرریزجوانان

تاریخ انتشارجمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۰
قهرمانی بخش انفرادی پسران رقابتهای بدمینتون بین المللی سریزجوانان به ورزشکار هندی رسید.
قهرمانی ورزشکار هندی در بخش انفرادی پسران رقابتهای بدمینتون بین المللی سرریزجوانان
به گزارش حافظ خبر، در روز پایانی دومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون سریز جوانان پسر و در بخش انفرادی، شانکار سوبرامانیان از هند ۲-صفر و با نتایج ۲۱-۱۷ و  ۲۱-۱۷ مقابل علی حیاتی از ایران به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.
شانکار سوبرامانیان قهرمان بخش انفرادی در خصوص کیفیت بازیکنان ایرانی و سطح دومین دوره مسابقات بین المللی سریز جوانان بیان کرد: سطح رقابت ها و بازیکنان ایرانی بالا بود و مطمئن هستم به زودی بدمینتون بازان ایرانی با پیشرفتی که دارند در سطح بالاتری از رقابت های جهانی حضور پیدا خواهند کرد.
امیر محمد حاج ملک و امیر حسین حسنی از ایران هم مشترکا در جای سوم قرار گرفتند.
در مسابقه بخش دوبل یا  هم
محمدرضا زرچی و علی حیاتی از ایران با نتیجه ۲-صفر مقابل امیرمحمد حاج ملک و امیرحسین حسنی دیگر تیم ایرانی به برتری دست یافتند و به مقام قهرمانی رسیدند.
تیم دو نفره فرهان جاویدی و محمود رضا مینا و تیم محمد باقری و یاسین طلایی هم مشترکا در رده سوم قرار گرفتند.
علی موذن مدیر تیم های ملی فدراسیون بدمینتون در پایان این رقابت ها گفت: با توجه به اینکه بازیکنان ما در طول این ۲ سال که با ویروس کرونا درگیر بودیم اعزام بین‌المللی نداشتند، مسابقات سریز جام فجر در شیراز فرست خوبی را فراهم کرد که بدمینتون بازان ما مقابل رقبا خارجی محک خوبی بخورند و آمادگی خود را بسنجند.
فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون سطح دومین دوره این مسابقات را مناسب ارزیابی کرد و بیان کرد: 
این رقابت ها با توجه به حضور بازیکنانی از کشور ارمنستان و هندوستان از سطح خوبی برخوردار بود و در فینال انفرادی بخش پسران علی حیاتی از ایران بازی مناسبی را مقابل رقیب هندی که رنکینگ پنجم جهان را در اختیار داشت به نمایش گذاشت. 
در مسابقات بخش اقایان ۲۷ ورزشکار از کشور‌های ایران، ارمنستان، هند و عراق با هم رقابت می کنند. 
سی امین دوره رقابت های بین المللی بدمینتون بزرگسالان جام فجر هم از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.
کد مطلب : ۲۴۷۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما